Salony Peugeot na Filipinach otrzymały nowy wygląd. Zmieniły się też wnętrza.
Peugeot Bulacan, Peugeot Manila Bay i Peugeot Pasig otrzymały nowe logo, które pokazuje nową tożsamość wizualną Peugeot, koncentrując się na minimalizmie i większej elegancji, co wzmacnia przesunięcie pozycjonowania marki w stronę wyższych segmentów rynku – poinformował producent.
Nowa identyfikacja wizualna jest wspierana przez nowy projekt salonów Peugeot, tworząc nowoczesną i przyjazną fasadę i wyraźnie eksponując nowy emblemat Peugeot, nazwę marki z nową czcionką oraz lokalizację dealera na tle jasnoniebieskiego tła.
Wewnątrz salon charakteryzuje się minimalistycznym wystrojem, z przytulną przestrzenią, która pozwala prezentowanym pojazdom być w centrum uwagi . Ściany są głównie w kolorze białym, co pomaga stworzyć estetyczny klimat.
„Rozszerzając naszą sieć w całym kraju, ważne jest, aby nasi klienci widzieli, jak każdy dealer odzwierciedla naszą nową tożsamość marki, która łączy nasze silne dziedzictwo z naszą wizją przyszłości. Chcemy, aby obietnica powabu (allure) naszej marki oddziaływała na emocje klientów, od momentu wejścia do salonu, aż po zakup nowego Peugeot” – powiedział Maricar Parco, szef marki Peugeot Philippines.
Peugeot zamierza w tym roku intensywnie rozbudowywać swoją sieć na Filipinach – stworzy więcej salonów i centrów serwisowych. Oczekuje się, że nowe obiekty zostaną otwarte w Bonifacio Global City, Iloilo i Cagayan de Oro, zwiększając ich łączną liczbę do 14 lokalizacji.
źródło: Peugeot
Najnowsze komentarze