Nominowany na okres czterech lat Zarząd składa się z pięciu osób:
– Philippe Varin, Prezes
– Jean-Marc Gales, Marki
– Guillaume Faury, Technika i Przemysł
– Grégoire Olivier, Programy i Strategia Motoryzacyjna
– Frédéric Saint-Geours, Finanse i Strategia Rozwoju
Nowy Zarząd obejmuje cztery główne funkcje przy Prezesie:
– Marki: w trosce o zapewnienie wzmocnienia ochrony oferty produktowej Marek, optymalizacji obecności geograficznej, pogoni za realizacją rozpoczętych synergii, członek Zarządu będzie nadzorował kierunki obu marek – Peugeota i Citroëna. Będzie zapewniał koordynację i wzmocnienie oferty obsługi bazując na Centralnym Dziale Marketingu oraz Dziale Obsługi i Części. Będą one bezpośrednio połączone siecią.
– Technika i Przemysł: ten dział połączy inżynierię obsługi projektów samochodowych i systemy produkcji.
– Programy i Strategia Motoryzacyjna: poza swoją misją rozwoju projektów motoryzacyjnych ten Dział obejmie unikalny biegun strategii motoryzacyjnej łączącej wizję rynku, plan produkcji, strategię technologii powiązanych oraz strategię przemysłową.
– Finanse i Strategia Rozwoju: ten dział obejmuje działalność finansową, Bank PSA Finance oraz strategię rozwoju wraz ze – szczególnie – współpracą i umowami z innymi konstruktorami.
Rada Nadzorcza gorąco podziękowała Rolandowi Vardanedze za jego wkład w pracę na stanowisku Prezesa od lutego 2007 roku i ogólnie za jego zaangażowanie dla Grupy od ponad czterdziestu lat. Roland Vardanega zapewni do końca roku (data jego odejścia ze stanowiska) wsparcie Prezesa Zarządu w rozwoju Grupy PSA.
Tę nową organizację prowadzi Jean-Philippe Collin. Rada Nadzorcza podziękowała mu za działania które prowadził na czele marki Peugeot i Departamentu Sprzedaży.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze