Microsoft i Renault łączą siły we współpracy nad stroną internetową
Mikrostrona internetowa modelu Renault Laguna Coupé (www.laguna-coupe.com) stała się pierwszą stroną prezentacyjną producenta samochodów, na której wykorzystano drugą generację technologii Silverlight z funkcją Deep Zoom. Jest to rewolucyjna technologia, która zapewnia niespotykany dotąd poziom szczegółowości.
Renault Laguna Coupé to wyjątkowy samochód o ponadczasowym designie, który przemawia przede wszystkim do koneserów motoryzacji. W związku z tym Renault podjęło decyzję o zastosowaniu technologii sieciowej, która umożliwi odwiedzającym stronę internetową podziwianie najmniejszych szczegółów samochodu – wyjaśnia Stephen Norman, dyrektor ds. marketingu globalnego Grupy Renault.
Mikrostrona powstała we współpracy z agencją Tequilarapido
Ambitny plan komunikacji związany z premierą Renault Laguna Coupé, obejmuje internetowy system zaprojektowany przez agencję Tequilarapido, wyposażony w liczne elementy umożliwiające poznanie samochodu na długo przed jego sprowadzeniem do sprzedaży, która rozpocznie się w październiku 2008 roku.
Twórcze środowisko Renault Laguna Coupé nawiązało współpracę z artystami, projektantami interaktywnymi i doświadczonymi blogerami, aby uzyskać pełne zaangażowanie, czystą przyjemność samochodową i innowację. Praca nad prezentacją tego wyjątkowego samochodu była prawdziwą przyjemnością i niezwykłym przeżyciem – mówi Toufik Lerari, Dyrektor Wykonawczy interaktywnej agencji Tequilarapido.
Multimedialna technologia sieciowa najnowszej generacji
W ramach tego innowacyjnego partnerstwa, odkrywaliśmy wspólnie z Renault jak nowe technologie sieciowe mogą zrewolucjonizować wirtualną interakcję klienta z nową Laguną Coupé – mówi Marc Jalabert, dyrektor Oddziału Platformy i Ekosystemu, Microsoft France.
Program Silverlight 2.0 firmy Microsoft (dostępny bezpłatnie) to sieciowa technologia najnowszej generacji, wykorzystana na stronie www.laguna-coupe.com w celu zapewnienia użytkownikom wyjątkowych wrażeń, w tym także oglądania filmów wideo bardzo wysokiej jakości. Funkcja Deep Zoom oferuje odwiedzającym niezrównane przeżycia, np. zdjęcia Renault Laguna Coupé w wysokiej rozdzielczości, z możliwością powiększania detali bez utraty szybkości.
O firmie Renault
Grupa Renault, która w 2007 roku odnotowała sprzedaż globalną netto o wartości 40 682 milionów euro, konstruuje, produkuje i sprzedaje na całym świecie samochody osobowe i dostawcze. Swoje produkty sprzedaje w 118 krajach pod trzema markami – Renault, Dacia i Samsung – i zatrudnia na całym świecie 129.000 pracowników.
O firmie Microsoft
Microsoft (notowane na giełdzie papierów wartościowych NASDAQ jako MSFT) powstało w 1975 roku i jest największym producentem oprogramowania, opracowującym i sprzedającym pakiety oprogramowania, akcesoria i usługi dla biznesu oraz do użytku domowego. Dzięki swojej wiedzy, innowacjom i entuzjazmowi, Microsoft zapewnia swoim klientom i partnerom technologie umożliwiające pełne wykorzystanie potencjału ich projektów, ambicji i kreatywności. Microsoft France powstało w 1983 roku i zatrudnia ponad 1.200 pracowników. Éric Boustouller został prezesem Microsoft France 1 lutego 2005 roku.
O firmie Tequilarapido
Tequilarapido, założone w 1989 roku, to interaktywna agencja komunikacyjna, która specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań cyfrowych. Zapewnia swoim klientom zrównoważone wsparcie w postaci interaktywnych rozwiązań stosowanych w ramach ich strategii komunikacyjnych. Jako niezależny gracz, Tequilarapido efektywnie łączy kreatywność z wydajnością. Dzięki bogatym doświadczeniom i doskonałej pracy zespołowej, Tequilarapido stało się jedną z najpopularniejszych we Francji firm działających w dziedzinie projektowania innowacyjnych aplikacji i rozwoju wydajnych systemów komunikacji sieciowej i korporacyjnej.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze