Paweł Bielecki, dyrektor marki Citroën w Polsce – w specjalnym wywiadzie dla Francuskie.pl opowiada o nowych modelach samochodów oraz o strategii, która ma pozwolić na zwiększenie udziałów w rynku.
W sytuacji coraz większej konkurencji na rynku miejskich SUV-ów, na czym Citroën opiera przekonanie, że C3 Aircross będzie w stanie skutecznie rywalizować z modelami innych producentów?
Nasz zupełnie nowy C3 Aircoss to prawdziwy SUV – jest solidny, muskularny, oferuje poczucie bezpieczeństwa i to, co jest znakiem firmowym Citroëna, czyli niezrównany komfort. Sylwetka i wymiary nowego C3 Aircross zmieniły się wraz z jego nowym pozycjonowaniem. Wersja 5-miejscowa jest niesamowicie przestronna, zapewnia najwięcej w swoim segmencie przestrzeni w drugim rzędzie. Dodatkowo, oferujemy także zupełnie nową, 7-miejscową, wersję. W tym segmencie nie jest to często spotykane. Została zaprojektowana przy zachowaniu tych samych proporcji co wersja 5-miejscowa, dodatkowo oferuje niezrównaną wszechstronność użytkowania. W ofercie premierowej nowy C3 Aircoss będzie dostępny w bardzo atrakcyjnym finansowaniu, z rocznym pakietem ubezpieczeń za 1 zł oraz, jak nasze wszystkie modele, z dodatkową ochroną „Citroën We Care”, która trawa nawet 8 lat od momentu wydania pojazdu. Myślę, że to wszystko pozwoli mu z sukcesem rywalizować w segmencie miejskich SUV-ów.
Nowy C3 Aircross został przedstawiony jako bardziej globalny model, produkowany również poza Europą. Czy to oznacza kompromisy jakościowe, by sprostać cenowo rynkom takim jak Indie czy Brazylia?
Faktycznie na bazie platformy „Smart Car” zostały opracowane dwie rodziny pojazdów, zaprojektowane tak, aby spełniać wymagania każdego regionu. Należy jednak pamiętać, że poza podobieństwem bryły to są inne samochody. Europejskie normy bezpieczeństwa są jednymi z najbardziej rygorystycznych na świecie i wszystkie nasze modele je spełniają.
Citroën podkreśla wygodę jako główny atut. Co dokładnie się zmieniło w zawieszeniu oraz wyciszeniu kabiny, aby przekonać klientów, że komfort rzeczywiście przewyższa poprzednika?
Citroën zawsze stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów w zakresie komfortu, przestronności i praktyczności. Nowy C3 Aircross oferuje pasażerom jeszcze większy komfort jazdy dzięki zastosowaniu zawieszenia Citroën Advanced Comfort® z podwójnymi, progresywnymi hydraulicznymi ogranicznikami – to rozwiązanie znalazło się po raz pierwszy w tym modelu i to we wszystkich jego wersjach. Dodatkowo w nowym C3 Aircross zastosowano system C-Zen-Lounge® z wyświetlaczem head-up i kompaktową kierownicą, a także nowe fotele Citroën Advanced Comfort® zaprojektowane z myślą o optymalnym podparciu kręgosłupa.

Jak będzie wspierana sprzedaż C3 Aircrossa? Czy w telewizji i w internecie zobaczymy słynne już misie Citroëna?
Już w maju będziemy prowadzić kampanię reklamową nowego C3 Aircrossa zarówno w telewizji jak i w Internecie. Motywem przewodnim kampanii jest fakt, że nie sposób oprzeć się wygodzie oferowanej przez naszego nowego SUV-a. W żartobliwy sposób pokazujemy, że wyjątkowy komfort nowego Citroën C3 Aircross nie pozostawia nikogo obojętnym… nawet stado dzikich niedźwiedzi, jest gotowych zrobić dosłownie wszystko, aby się w nim zadomowić.
Kto jest idealnym klientem na ten samochód – jaka jest grupa docelowa?
Nowy Citroën C3 Aircross jest oferowany z 3 rodzajami napędu – oprócz silnika benzynowego, będzie oferował dwie wersje zelektryfikowane: z technologią hybrydową 48 V o mocy 145 KM oraz wersję w pełni elektryczną, obie z automatyczną skrzynią biegów. Dostępne będą też dwie wersje wnętrza: 5-miejscowa oraz 7-miejscowa. To pozwala nam zaoferować ten nowy model naprawdę szerokiej grupie docelowej. Będzie on świetnym rozwiązaniem dla rodzin z dziećmi, szukających wygodnego transportu zarówno do codziennej logistyki czy też na dalsze rodzinne wyprawy. Nowy model docenią również aktywne dojrzałe osoby lub pary, których dzieci opuściły już dom. Nowy Citroën C3 Aircross jest świetnym wyborem dla wszystkich, którzy szukają przestronnego wnętrza zamkniętego w stylowej bryle, bez kompromisów wobec bezpieczeństwa, z dobrym stosunkiem jakości do ceny.

Najnowsze komentarze