Peugeot 405 to jeden z tych modeli marki, który okazał się ogromnym sukcesem. W reklamach z tamtego okresu odnajdujemy zapis prac firmy nad tym modelem.
„Jak każdy entuzjasta, szef designu Peugeot lubi spędzać weekendy na ulepszaniu swojego samochodu. Peugeot na zdjęciu powyżej jest obecnie jednym z najlepiej wyspecyfikowanych samochodów w swojej klasie. Może to być miłą niespodzianką, jeśli rozważa się jego zakup, ale nie jest to żadną niespodzianką, gdy pozna się dział projektowy Peugeota. Oprócz tego, że są ekspertami w dziedzinie motoryzacji, są również pasjonatami jazdy. Nie projektują euro-pudełek, które po prostu przewożą Cię z punktu A do punktu B, bo nie wiedzieliby jak. Ich zadaniem jest projektowanie samochodów, które sprawiają przyjemność z jazdy.
Są to samochody z charakterem, o wysokiej jakości prowadzenia i wszechstronnych właściwościach jezdnych, które zwykle kojarzą się z ekskluzywnymi markami sportowymi. Są równie bezkompromisowi, jeśli chodzi o specyfikację. 'Tak dobry jak’ nie jest wystarczająco dobry. Nasi projektanci śledzą wszystkie najnowsze osiągnięcia w dziedzinie materiałów i technologii, a następnie poddają je rygorystycznym testom, zanim przedstawią pomysły na ich zastosowanie. Tworzenie pomysłów nie jest też ograniczone do godzin pracy, działamy przez siedem dni w tygodniu.
Peugeot nie powstałby, gdybyśmy pracowali tylko w godzinach biurowych. Efektem tego zaangażowania jest model GL1.6 z 1991 roku 05, wyposażony nie tylko w elektryczne szyby przednie, elektryczny szyberdach i zdalnie sterowany centralny zamek, ale także w regulację podparcia lędźwiowego fotela kierowcy, przyciemniane szyby i nowe nakładki na koła. Wnętrze samochodu zostało całkowicie odnowione, z nową kolorystyką, nową kierownicą i zegarami a także zmodyfikowaną maską. Projektanci nie poprzestali jednak na tym. Weszli pod auto i wymyślili cichszy układ wydechowy, oraz nowe amortyzatory, aby dać bardziej wyrafinowane zawieszenie oraz zmniejszyć przenikanie hałasu do przedziału pasażerskiego. 8 obszarów wokół samochodu potraktowano najnowocześniejszymi materiałami wygłuszającymi, dając niezwykłe rezultaty.
Choć najwyraźniej dla projektanta Peugeot nie były one wystarczająco godne uwagi, ponieważ w samym przedziale pasażerskim zastosowano 24 materiały. W tym całym uwielbieniu dla naszych projektantów nie zapominajmy jednak o nieśpiesznych bohaterach z działu obsługi posprzedażnej, których własne majsterkowanie zaowocowało ochroną „Lioncare” dla każdego nowego właściciela Peugeot. Zapewnia ona pełną pomoc, nawet jeśli zabraknie Ci benzyny, z opcją bezpłatnego wypożyczenia samochodu na 48 godzin lub pieniądze na poczet kosztów podróży lub bezpłatnu hotel na noc, jeśli Twój samochód nie może być zmobilizowany.
Jak więc widać, w każdym dziale Peugeot nigdy nie przestajemy majstrować. Dlatego Peugeoty nigdy nie przestaną się doskonalić.” – informował Peugeot w swojej angielskiej reklamie.
Najnowsze komentarze