Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Partnerzy
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Historia

Peugeot 405 „Nie powstałby, gdybyśmy pracowali tylko w godzinach biurowych”

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2022-11-09
w Historia
Czas czytania 3 minut
989 30
A A
3

Warto przeczytać!

Anormalna polityka rządu w stosunku do samochodów. „Musimy opłacać wielomiliardowy haracz”

Citroën w sporze sądowym ze znaną aktorką i autorem piosenek

Przedwojenny salon Citroëna na filmie Stowarzyszenia Weteranów Polskiej Armii w USA

Mroczne tajemnice fabryki Peugeot w Sochaux

Peugeot 405 to jeden z tych modeli marki, który okazał się ogromnym sukcesem. W reklamach z tamtego okresu odnajdujemy zapis prac firmy nad tym modelem.

„Jak każdy entuzjasta, szef designu Peugeot lubi spędzać weekendy na ulepszaniu swojego samochodu. Peugeot na zdjęciu powyżej jest obecnie jednym z najlepiej wyspecyfikowanych samochodów w swojej klasie. Może to być miłą niespodzianką, jeśli rozważa się jego zakup, ale nie jest to żadną niespodzianką, gdy pozna się dział projektowy Peugeota. Oprócz tego, że są ekspertami w dziedzinie motoryzacji, są również pasjonatami jazdy. Nie projektują euro-pudełek, które po prostu przewożą Cię z punktu A do punktu B, bo nie wiedzieliby jak. Ich zadaniem jest projektowanie samochodów, które sprawiają przyjemność z jazdy.

Są to samochody z charakterem, o wysokiej jakości prowadzenia i wszechstronnych właściwościach jezdnych, które zwykle kojarzą się z ekskluzywnymi markami sportowymi. Są równie bezkompromisowi, jeśli chodzi o specyfikację.  'Tak dobry jak’ nie jest wystarczająco dobry. Nasi projektanci śledzą wszystkie najnowsze osiągnięcia w dziedzinie materiałów i technologii, a następnie poddają je rygorystycznym testom, zanim przedstawią pomysły na ich zastosowanie. Tworzenie pomysłów nie jest też ograniczone do godzin pracy, działamy przez siedem dni w tygodniu.

Peugeot nie powstałby, gdybyśmy pracowali tylko w godzinach biurowych. Efektem tego zaangażowania jest model GL1.6 z 1991 roku 05, wyposażony nie tylko w elektryczne szyby przednie, elektryczny szyberdach i zdalnie sterowany centralny zamek, ale także w regulację podparcia lędźwiowego fotela kierowcy, przyciemniane szyby i nowe nakładki na koła. Wnętrze samochodu zostało całkowicie odnowione, z nową kolorystyką, nową kierownicą i zegarami a także zmodyfikowaną maską. Projektanci nie poprzestali jednak na tym. Weszli pod auto i wymyślili cichszy układ wydechowy, oraz nowe amortyzatory, aby dać bardziej wyrafinowane zawieszenie oraz zmniejszyć przenikanie hałasu do przedziału pasażerskiego. 8 obszarów wokół samochodu potraktowano najnowocześniejszymi materiałami wygłuszającymi, dając niezwykłe rezultaty.

Choć najwyraźniej dla projektanta Peugeot nie były one wystarczająco godne uwagi, ponieważ w samym przedziale pasażerskim zastosowano 24 materiały. W tym całym uwielbieniu dla naszych projektantów nie zapominajmy jednak o nieśpiesznych bohaterach z działu obsługi posprzedażnej, których własne majsterkowanie zaowocowało ochroną „Lioncare” dla każdego nowego właściciela Peugeot. Zapewnia ona pełną pomoc, nawet jeśli zabraknie Ci benzyny, z opcją bezpłatnego wypożyczenia samochodu na 48 godzin lub pieniądze na poczet kosztów podróży lub bezpłatnu hotel na noc, jeśli Twój samochód nie może być zmobilizowany.

Jak więc widać, w każdym dziale Peugeot nigdy nie przestajemy majstrować. Dlatego Peugeoty nigdy nie przestaną się doskonalić.” – informował Peugeot w swojej angielskiej reklamie.


Francuskie samochody

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

2.5 2 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 405historiaPeugeotużywane
Udostepnij350Tweet219Udostepnij61
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.
Hydropneumatyka Citroëna bez tajemnic. Jedyne takie szkolenie dla mechaników i warsztatów: 24-26 marca 2023. Zgłoś się teraz
Learn more
This is default text for notification bar
Learn more