Peugeot ma nowego globalnego szefa marketingu. Phil York objął stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu i komunikacji w filii Stellantis na początku roku. Jego poprzednik, Thierry Lonziano, przejął odpowiedzialność za rynek włoski.
Phil York przeszedł z Infiniti. W luksusowej marce Nissana pracował jako Dyrektor Generalny. 52-latek posiada bardzo duże doświadczenie w sektorze motoryzacji. Pracował bowiem m.in. w Renault i Fiacie. Najdłużej, bo aż 20 lat, zajmował stanowiska we francuskim koncernie Renault, gdzie odpowiadał m.in. za zarządzanie produktem, marketing oraz wizerek marki. Posiada więc bardzo duże doświadczenie w zakresie komunikacji.
Zobacz: Nowy Peugeot 308 – nowa generacja kompaktu. Skonfiguruj swój model.
Doświadczony specjalista ds. marketingu i marki, z 28-letnim międzynarodowym doświadczeniem, z czego 16 lat jako Dyrektor Marketingu i Marki, zarówno w biurze głównym, jak i na rynku. Pasjonuje się budowaniem marki i komunikacją marketingową. Uznane umiejętności kierowania zespołem i przekształcania organizacji. Pracował w Wielkiej Brytanii i za granicą, w Europie i Azji. Płynnie posługuje się językiem francuskim – pisze sam o sobie.
Zobacz: Zaczynamy test nowego Peugeot 308 225 KM.
Phil York dostał ambitne zadanie wzmocnienia przekazu Peugeot na całym świecie. Jednym z wyzwań będzie na pewno Polska, w której lew jest ostatnio mniej widoczny.
źródło: Horizont.net
Najnowsze komentarze