14. stycznia zaprezentowano odświeżoną francuską stronę internetową „Okazje Lwa”, która uległa poważnym modyfikacjom. Z jednej strony zmienił się layout witryny, z drugiej zastosowano nową wyszukiwarkę, z trzeciej zaś wykorzystano technologię Responsive Web Design.
Strona internetowa „Okazje Lwa” została uruchomiona już w 1999 roku i jest wiodącą dla Peugeota witryną sprzedaży samochodów używanych. Każdego miesiąca odwiedza ją około 350.000 unikalnych użytkowników, a w ubiegłym roku za pośrednictwem tego medium sprzedano we Francji aż 150.000 samochodów! Na stronie prezentowanych jest około 25.000 samochodów używanych dostępnych od ręki w sieci przeszło 640 dealerów i agentów sieci Peugeot we Francji.
Oprócz odświeżenia wyglądu, zastosowano również nowy mechanizm wyszukiwania samochodów. Nie tylko daje on możliwość wyboru kryteriów (marka, model, miasto,…), ale także pozwala na określenie, czy poszukuje się auta z oferty Premium (auta w wieku do sześciu lat i z przebiegiem do 130.000 km), czy Primo (samochody w wieku od trzech do dziesięciu lat i z przebiegiem do 160.000 km). Wyszukiwarka owa jednocześnie optymalizuje czas reakcji dla urządzeń mobilnych, z jakich jest wywoływana, co ma znaczenie dla smartfonów i tabletów.
Technologia Responsive Web Design pozwala wykryć urządzenie, na którym klient ogląda stronę, i zoptymalizować jej wyświetlanie dla tegoż urządzenia.
KG; grafika: Peugeot
Najnowsze komentarze