Głosowanie podzielone było na dwa etapy. W pierwszym, jury złożone z profesjonalistów oraz klientów szeroko wyrażało uznanie dla nowego Partnera plasując go w czołówce. W drugim etapie decydujący głos należał do jury złożonego z dziennikarzy pochodzących ze specjalistycznych mediów, którzy nie zrobili nic innego tylko potwierdzili przyznanie pierwszego miejsca.
Ze swoimi dwiema długościami nadwozia do wyboru, nowy Partner został zwycięzcą plebiscytu za swoją koncepcję, ergonomię, zwrotność oraz ładowność (od 625 do 825 kg), a także za relację jakości do ceny.
Peugeot Partner osiągnął dość dużą przewagę nad konkurentami z wynikiem 12 punktów. Kolejne miejsca zajęły: Hyundai H1 (8 pkt), Renault Kangoo (7 pkt) oraz trio Peugeot Bipper/Citroen Nemo/Fiat Fiorino (3 pkt).
Całkowicie odnowiona w ciągu trzech lat gama lekkich samochodów użytkowych Peugeota jest ze swoimi pięcioma rodzinami Boxera, Experta, Partnera, Nowego Partnera i Bippera najmłodszą i najbardziej kompletną w historii marki.
W Słowenii, na rynku lekkich samochodów dostawczych który wzrósł o 6,9% w roku 2008, sprzedaż Peugeota zanotowała wzrost o 36%, co oznaczało udział w rynku na poziomie 15% (plus 3 punkty procentowe względem roku 2007). Ten doskonały wynik pozwala Peugeotowi zająć miejsce wśród nagrodzonych konstruktorów z drugą pozycją na rynku lekkich samochodów użytkowych.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze