Peugeot wyróżnia się w lipcu wśród 10 marek motoryzacyjnych, które sprzedały najwięcej na rynku brazylijskim. Tylko w tym miesiącu zarejestrowano 3.839 egzemplarzy, co oznacza, że marka osiągnęła najlepszy wynik w 2023 roku. Wynik ten stanowi wzrost o 31% w porównaniu z poprzednim miesiącem tego samego roku (czerwiec 23 = 2.928) i o 10% w porównaniu z lipcem 2022 r. (3.492).
W lipcu Peugeot osiągnął również 5. pozycję wśród najlepiej sprzedających się samochodów w segmencie B-Hatch, z modelem Peugeot 208. Marka sprzedała o 11% więcej tego modelu w porównaniu z lipcem 2022 roku. Model, sprzedawany obecnie w wersjach z silnikami 1.0, 1.6 i elektrycznym, wyróżnia się na tle konkurentów wyjątkowym designem oraz bogatym pakietem komfortowych i technologicznych elementów wyposażenia standardowego.
Zobacz: Testy samochodów Peugeot
Dzięki szerokiemu portfolio i solidnemu strategicznemu planowi marketingowemu z siecią dealerską, Peugeot ma w swojej ofercie modele spełniające wszystkie oczekiwania klientów
W segmencie B-SUV, Peugeot 2008 osiągnął najwyższą sprzedaż w roku, rejestrując 192 sztuki. W Brazylii model ten jest dostępny w trzech wersjach z automatycznym silnikiem 1.6 (ALLURE, STYLE i ROADTRIP), dwóch z silnikami 1.6 turbo flex THP STYLE i GRIFFE, a także w 100% elektrycznym e-2008.
Zobacz: nowe samochody Peugeot. Promocje, wyprzedaże
Peugeot osiągnął również dobre wyniki w segmencie lekkich pojazdów użytkowych, zwłaszcza w segmencie B/C-Van z Peugeot Partner Rapid. Przy ponad 300 sprzedanych egzemplarzach w tym miesiącu, model ten osiągnął 19% udziału w rynku w tym segmencie, co jest najlepszym wynikiem w ciągu ostatnich 10 miesięcy.
To najlepsze wyniki marki Peugeot od miesięcy
Dzięki szerokiemu portfolio i solidnemu strategicznemu planowi marketingowemu z siecią dealerską, Peugeot ma w swojej ofercie modele spełniające wszystkie oczekiwania klientów.
źródło: Peugeot Brazylia
Najnowsze komentarze