Peugeot zamyka swój jubileuszowy rok uczestnicząc w wystawie "Marki które zmieniają nasze życie", organizowanej przez l’Institut Français du Design w galerii Carrousel du Louvre w dniach 23. grudnia 2010 – 2. stycznia 2011.
Z tej okazji Xavier Peugeot – dyrektor marketingu i komunikacji, oraz Gilles Vidal – dyrektor stylu, przyjęli dziennikarzy prasowych w środę 22. grudnia w godzinach 14:30-15:30 w przestrzeni wystawienniczej Peugeot w Carrousel du Louvre w sali Soufflot.
Łączenie koncepcji, mieszanie technologii, kojarzenie idei
Peugeot pokazuje HR1 – miejski concept-car, ekskluzywny i interaktywny, doskonale ilustrujący zdolność Peugeota do łączenia koncepcji, mieszania technologii i kojarzenia światów. W efekcie, z modelem HR1, Peugeot na nowo zaburza segmentację samochodów. Ten miejski concept-car, ekskluzywny i innowacyjny, który miesza klasy (miejską, coupé, SUV itd.), jest przeznaczony, by uwieść młodych mieszczuchów, aktywnych, rwących się do designu i innowacji, poszukujących pojazdu podobnego do nich samych.
200 lat wymagań i emocji
Od roku 1810 Peugeot umieszczał swoją nazwę wraz z logo – lwem, na piłach, narzędziach, krynolinach, młynkach do kawy, rowerach, motocyklach, skuterach i samochodach. W każdy z tych światów Peugeot wnosił nowoczesność i innowacje bez uszczerbku dla przemysłowej oryginalności, zrodzonej przy pracy ze stalą.
Wymagania, które napędzały Peugeota, od początku skłaniały Markę do łączenia światów czasem tak różnych jak stal i drewno, wynalezienia z korzyścią dla samochodu przedniego niezależnego zawieszenia w modelu 201, połączenia w podobnej formie w coupé i cabrioleta modelu 401 Eclipse, połączenia łańcuchem napędu elektrycznego w samochodzie miejskim (VLV – 1941), czy też wprowadzenia emocji poprzez styl podpisując się pod modelem 402, coupé 504, 406 etc.
W odpowiedzi na wyzwanie mobilności, Peugeot wynajduje i wnosi niezwykłą odpowiedź na przeciwstawne oczekiwania. W efekcie kapitalizując swoją gamę samochodów, skuterów i rowerów, Peugeot wprowadził Mu by Peugeot – oryginalną ofertę pozwalającą każdemu – posiadaczowi i nieposiadaczowi pojazdu – na dostęp do wachlarza usług mobilności. Wprowadzone we Francji w 2009 roku Mu jest wejściem w fazę rozwoju w głównych stolicach europejskich.
Z Sochaux do Pekinu – jubileusz Marki światowej
Obchody dwóchsetlecia Peugeota były bogate w liczne międzynarodowe wydarzenia. Prezentacja projektu Marki 8. stycznia oznaczała wysyp serii pokazów mających miejsce w krajach gdzie Peugeot jest obecny, świadcząc o entuzjazmie zespołów, wśród których najbardziej znaczące są:
– w Sochaux, historycznej kolebce Marki wraz ze spotkaniem z ponad tysiącem kolekcjonerów pochodzących z wielu krajów
– na Autodromie Monthléry i na drodze w pobliżu Chendu, z ustanowieniem rekordu przyspieszenia przez concept-car EX1, specjalnie zaprojektowanym na jubileusz
– w Yshu8 – sercu dzielnicy finansowej Pekinu, w domu sztuki, skądinąd miejscu symbolicznym w relacjach francusko-chińskich
Dynamika utrzymywania ofensywy Marki
Ofensywa skierowana na wszystkie azymuty przez Peugeota od początku roku w dziedzinie handlu, produktu, środowiska, stylu, image’u i usług, przynosi już swoje pierwsze owoce, wraz ze znaczącym wzrostem pozycji w hierarchii światowych marek samochodowych.
Unikalne dziedzictwo historii światowego automobilizmu – dwieście lat wymagań i emocji to siła i atut do podnoszenia wyzwań jutra. Również w roku 2011 Peugeot konkretnie zilustruje swoją przewagę – w dziedzinie ochrony środowiska z modelem 3008 HYbrid4 – pierwszą hybrydą diesla na świecie, oraz w dziedzinie usług mobilności, z przyspieszeniem wprowadzania w Europie usługi Mu by Peugeot.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
A może chcesz oszczędzać paliwo w swojej ciężarówce?
Znakomite rozwiązania oferuje Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze