Peugeot we Francji po pierwszym półroczu 2019

0 444

Można narzekać na ceny nowych modeli marki Peugeot. Co więcej – szczególnie w naszych, polskich realiach, nie będzie to narzekanie nieuzasadnione. Siła nabywcza polskiego społeczeństwa sprawia, że niewielu z nas może sobie pozwolić na zakup nowego auta z kroczącym lwem na masce. Ale już we Francji, a także w wielu innych państwach Europy Zachodniej, sytuacja wygląda lepiej. Oto wyniki sprzedaży marki Peugeot we Francji po pierwszym półroczu 2019 roku.

Trzy kluczowe informacje, jakie wyłaniają się w przypadku marki Peugeot we Francji po pierwszym półroczu 2019, to:
– Peugeot jest liderem sprzedaży samochodów osobowych w kanale dystrybucji do osób prywatnych;
– Peugeot nadal wykazuje wzrosty sprzedaży na rynku lekkich aut użytkowych (wzrost udziału w rynku o 0,4 punktu procentowego);
– marka jest nadal liderem na rynku SUV – modele 2008, 3008 i 5008 odpowiadają za 7,8% sprzedaży samochodów osobowych nad Sekwaną!

Jednocześnie Peugeot we Francji po pierwszym półroczu 2019 może się pochwalić dwoma swoimi modelami w pierwszej piątce najchętniej wybieranych samochodów osobowych. To 208-ka z rynkowym udziałem wynoszącym 5,6% (drugie miejsce na rodzimym rynku) i 3008-ka z udziałem w rynku wynoszącym 4% (czwarte miejsce w rankingu sprzedaży samochodów osobowych).

Trzy pojazdy marki Peugeot są na rynku francuskim liderami w swoich segmentach. To:
– Peugeot 3008 w klasie kompaktowych SUV-ów z udziałem w rynku na poziomie 4%;
– Peugeot 308 w segmencie aut kompaktowych z udziałem w rynku wynoszącym 3%;
– Nowy Peugeot 508 w segmencie D z udziałem w rynku sięgającym 0,7%.

Peugeot we Francji po pierwszym półroczu 2019 może się pochwalić 17,5-procentowym udziałem w rodzimym rynku samochodów osobowych, który skurczył się w tym okresie o 1,8%. Jednocześnie na rynku lekkich aut użytkowych, który wzrósł o 5,6%, Peugeot zanotował 8-procentowy wzrost i ma na nim 17,6% udziału.

Peugeot we Francji po pierwszym półroczu 2019 może się poszczycić 17,5-procentowym udziałem w całym francuskim rynku (samochody osobowe + lekkie pojazdy użytkowe), który w omawianym okresie zmniejszył się o 0,6%.

 

 

Krzysztof Gregorczyk

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o