Ta nagroda, wręczana pod egidą Journal du Net, odznaczyła Peugeot WebStore za sukces w sieci, kreację wartości oraz jakość zalet oferowanych klientowi.
Wraz z Peugeot WebStore, klient poszukujący nowego pojazdu może zobaczyć listę dostępnych modeli (według kryteriów wyboru) w punktach sprzedaży, jak również akcji promocyjnych.
Tak więc internauta ma precyzyjny obraz dostępnego pojazdu oraz, jeśli jest potrzeba, powiązanej oferty handlowej.
Ostatnio strona Peugeot WebStore została również użyta do sprzedaży błyskawicznej, którą Marka organizowała już dwukrotnie. Ta sprzedaż opiera się na prostym założeniu – ograniczona liczba pojazdów, oferowanych w krótkim czasie w atrakcyjnych cenach.
Z ponad średnio 600 tysiącami odwiedzin miesięcznie, Peugeot WebStore jest ważnym elementem w procesie zakupu nowego pojazdu. 13% kontaktów poprzez Peugeot WebStore skutkuje zamówieniem w ciągu trzech następnych miesięcy.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze