Piąty raz z rzędu Peugeot zwyciężył w plebiscycie Wybór Klienta 2018 w Portugalii. W tym roku wybierano spośród piętnastu marek samochodowych i francuski producent okazał się znowu bezkonkurencyjny!
Plebiscyt Wybór Klienta 2018 jak co roku został zorganizowany przez Centro de Avaliação da Satisfação do Consumidor (Centrum Ocen Satysfakcji Konsumenckich). Peugeot uzyskał w tym roku znakomity wskaźnik wynoszący aż 87,61%. To rezultat o 1,88 punktu procentowego lepszy, aniżeli wynik z poprzedniego roku. Widać więc wyraźnie nie tylko to, że Peugeot daje najwięcej zadowolenia, ale że to zadowolenie wciąż rośnie!
Nie da się też ukryć, że to efekt stałego podnoszenia poziomu jakości produktów, rozwijania ich gamy, ale też dbałość o usługi posprzedażne.
Nagroda w plebiscycie Wybór Klienta 2018 (oczywiście w dziedzinie motoryzacji) jest echem licznych nagród, jakie Peugeot otrzymał w minionym roku za swoje produkty. Przypomnijmy, że model 3008, jako pierwszy SUV w historii, został wybrany Samochodem Roku (Car of the Year). Analogiczny tytuł ten samochód zdobył także w Portugalii, która teraz uznała całą markę za najlepszy Wybór Klienta 2018.
https://youtu.be/chITmURG99M
W aktualnej edycji plebiscytu oceniano piętnaście marek samochodowych, zarówno z segmentu premium, jak i tych „zwykłych”. Peugeot został uhonorowany przez wszystkich 1.564 respondentów i uzyskał najlepszy wynik w branży automotive. Wynik 87,61% jest o 1,88 punktu procentowego lepszy, niż rok temu, kiedy Peugeot także zwyciężył.
Dodajmy, że na ostateczny wynik składają się rezultaty z kilku kategorii. Peugeot uzyskał poziom 86,84% w dziedzinie Satysfakcja i aż 90,67% w dziedzinie Zamiar zakupu / rekomendacja. Dobrze to wróży wynikom handlowym francuskiej marki.
W zestawie osiemnastu pytań zadawanych respondentom Peugeot uzyskał najlepszy wynik w aż połowie z nich! To o trzy więcej, niż rok temu. W czterech przypadkach marka zdobyła co najmniej 9 punktów na 10 możliwych. To Niezawodność marki, Jakość świadczonych usług, Indywidualna obsługa klienta oraz Wyjaśnienie wykonanych usług. Noty uzyskane w tych kategoriach, to odpowiednio 9,00, 9,07, 9,20 i 9,13.
Ale nie tylko Peugeot poprawia jakość swoich usług. Druga marka w stawce uzyskała wynik 86,79% (czyli jedynie o 0,82 punktu procentowego mniej od Peugeota), a trzecia, marka premium, 84,14%.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze