Peugeot sprzedał 14 tys. samochodów typu SUV spośród 24 tys. całości sprzedaży w Turcji. Co więcej, udział SUV cały czas rośnie.
Turcja to duży rynek motoryzacyjny, na którym rosnącą popularności cieszą się nadwozia typu SUV. Rezultaty tej mody widać po wynikach sprzedaży Peugeot. Firma ta w ciągu pierwszych 4 miesięcy 2023 roku sprzedała 24 tysiące samochodów. Wśród nich aż 14 tysięcy szt. były to takie modele jak Peugeot 2008, 3008 i 5008.
Peugeot Turcja przewiduje, że cele na ten rok zrealizuje na początku 4 kwartału 2023 r. Ambicją marki jest wejście do TOP 3 producentów w Turcji, co może być jednak dużym wyzwaniem z uwagi na ostrą konkurencję.
„Nasza gama produktów SUV w pierwszych 4 miesiącach nie pozostawiła nikomu pozycji lidera. Utrzymaliśmy nasze miejsce wśród 3 najlepszych marek na rynku pojazdów użytkowych. Zbliżyliśmy się o krok do naszego celu sprzedaży 57 tys. sztuk na rok 2023 dzięki wynikom sprzedaży przekraczającym 24 500 sztuk w pierwszych 4 miesiącach.” powiedziała Gülin Reyhanoğlu, dyrektor generalna Peugeot Turcja.
Peugeot Turcja chce sprzedać 57 tys. sztuk aut w 2023 r. W kwietniu marka dostarczyła 6.309 szt. i z udziałem 6,5% zajmuje piąte miejsce na tureckim rynku. Jest to znacznie więcej niż na przykład w Polsce – gdzie w kwietniu marka z lwem miała bardzo niski udział w rynku.
Peugeot zamierza intensywnie promować m.in. swój najnowszy model 2008 oraz 408. Te modele są kluczowe dla strategii na najbliższe miesiące.
Najnowsze komentarze