Seine-et-Marne, to francuski departament położony na wschód od Paryża. To ten departament, w którym mieści się Disneyland. W zlokalizowanym tam centrum handlowym Val d’Europe uruchomiono pierwszy koncepcyjny salon Renault City. Dzięki temu nowemu formatowi francuska marka chce się znaleźć jak najbliżej społeczeństwa, a gdzie to lepiej zorganizować, niż w wielkim centrum handlowym?
Salon Renault City czynny jest siedem dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godzinach od 10:00 do 21:00, a w niedziele od 10:00 do 20:00. Zajmuje 145 m² powierzchni, a do dyspozycji klientów jest kierownik salonu oraz pięciu pracowników gotowych odpowiedzieć na każde pytanie o samochody Renault, a także przyjąć zamówienie na auto, lub akcesoria.
Na salon Renault City składa się kilka części. To obszar wystawienniczy, na którym prezentowane są dwa najnowsze modele z gamy Renault, kącik informacyjny, oraz obszar personalizacji i akcesoriów, w którym znajduje się cyfrowy konfigurator. Odwiedzający mogą naturalnie skorzystać z jazd próbnych w towarzystwie doradcy, a także, jak wspomniałem, zamówić wybrany samochód.
Renault City będzie również okazją do przetestowania nowych usług. Doradcy będą mogli prezentować oferty używanych pojazdów na tabletach, a klienci będą mieli możliwość zamówienia części zamiennych i akcesoriów, które zostaną dostarczone do Renault City na zasadzie „Kliknij i odbierz”.
„Otwarcie Renault City w Val d’Europe jest wynikiem wzorowej współpracy między Renault a grupą Sofibrie kierowaną przez Philippe’a Havarda. Odpowiada na ewolucję potrzeb klientów, łącząc świat cyfrowy i realny, umożliwiając nam interakcję z naszymi potencjalnymi klientami na jak najwcześniejszym etapie procesu zakupu” – powiedział Ivan Segal, starszy wiceprezes ds. rynku francuskiego Groupe Renault.
„Ja i moi pracownicy jesteśmy bardzo dumni z tego, że jesteśmy pierwszym dystrybutorem Renault, który wprowadził tę nową koncepcję. Dzięki Renault City będziemy bliżej naszych klientów i ich potrzeb i będziemy mogli lepiej spełniać ich oczekiwania. To pionierskie podejście jest sposobem na zapewnienie, że grupa Sofibrie jest już częścią dystrybucji motoryzacyjnej jutrzejszej ery” – dodał Philippe Havard, dyrektor generalny grupy Sofibrie.
Renault przyjrzy się, czy ten format działa, a jeśli się przyjmie, to zostanie wdrożony w innych centrach handlowych i miejscach najczęściej odwiedzanych we Francji.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze