Portugalscy konsumenci rozpoczęli rok 2021 wskazując markę Peugeot jako „Markę numer 1 – wybór konsumentów”. Marka zdobyła uznanie już ósmy rok z rzędu i wyprzedziła 10 innych konkurentów w segmencie samochodów popularnych.
W 2020 roku Peugeot w Portugalii zwiększył swój udział w rynku do 12,4% i jest jedyną marką motoryzacyjną na rynku portugalskim, której udział rynkowy stale rośnie od 11 lat.
Wśród gamy pojazdów dostępnych na rynku portugalskim są aż 3 modele z europejskim tytułem „Car Of The Year”: nowy Peugeot 208, wybrany w 2020 roku, który uosabia bliską marce strategię „Power of choice” i oferuje swoim klientom trzy rodzaje silników: elektryczny, benzynowy i wysokoprężny; Peugeot 3008, zdobywca tytułu w 2017 roku, który teraz pojawia się w sieci sprzedaży marki w nowej wersji – z silnikami termicznymi i z napędem hybrydowym plug-in; i wreszcie Peugeot 308 „Car Of The Year” 2014, którego odnowioną gamę wprowadzono do sprzedaży w Portugalii niedawno.
Peugeot po raz ósmy z rzędu wzmocnił swoją pozycję wiodącej marki wśród portugalskich konsumentów, zdobywając tytuł „Wybór konsumentów 2021” na podstawie wyników badania przeprowadzonego na grupie 1.670 osób przez „ConsumerChoice – Centrum Oceny Satysfakcji Klienta”. Z wynikiem 89,92% zdobytych głosów i najlepszym wskaźnikiem satysfakcji w swojej kategorii, Peugeot zwyciężył w grupie 11 marek popularnych samochodów ubiegających się o tytuł „Wybór konsumentów”.
Wyróżnienie to jest kolejnym wyrazem uznania dla wizerunku marki i sukcesu Peugeot w Portugalii, wspieranego coraz bogatszym poziomem wyposażenia pojazdów i strategią elektryfikacji, która w połączeniu z globalną ofertą usług pozwala zaoferować klientom 7 modeli w 100% elektrycznych lub hybryd plug-in, zarówno w segmencie samochodów osobowych, jak i użytkowych.
Zwycięstwo w kategorii wzmocnione trzecim miejscem w rankingu wszystkich marek
Wysoki wynik 89,82% uzyskany przez Peugeot jest połączeniem rezultatów uzyskanych na poziomie 90,10% w kategorii „Satysfakcja” i 88,70% zdobytych w kategorii „Zamiar zakupu / Rekomendacja”. Dwa doskonałe wyniki. Ponadto Peugeot uzyskał najlepszy rezultat w 6 z 10 kryteriów oceny, z wynikami powyżej 9 punktów w 10-punktowej skali.
Biorąc pod uwagę wszystkie analizowane kategorie działalności, wynik 89,92% przyznany marce Peugeot przez portugalskich konsumentów umieścił ją na trzecim miejscu pośród 724 marek z różnych sektorów (tj. łącznie 218.641 ocen), co dodatkowo podkreśla status wiodącej marki. Liderem rankingu wszystkich marek zostało Oceanarium w Lizbonie (93,07%), druga w kolejności była grupa szpitali Lusíadas Saúde (90,72%), a następnie marka Peugeot.
PEUGEOT
Marka Peugeot wykorzystuje strategię technologicznej ofensywy i elektryfikacji gamy, z entuzjazmem wchodzi w erę energetycznej transformacji. Peugeot oferuje swoim klientom unikalne doznania za kierownicą, bezkompromisową jakość i rasowy design, dzięki którym jazda każdym Peugeot staje się źródłem wyjątkowych emocji. Peugeot działa w ponad 160 krajach i posiada sieć 10 tysięcy punktów sprzedaży. W 2019 r. marka sprzedała prawie 1.500.000 samochodów na całym świecie. Peugeot to połączenie najwyższych standardów, precyzji, atrakcyjnego wyglądu i emocji. Ambicją marki jest zdobycie pozycji powszechnie dostępnej marki premium, obecnej na całym świecie.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze