Na rynkach Ameryki Łacińskiej Peugeot będzie oferował równolegle dwa modele tej rodziny – dobrze znaną 207-kę, która będzie pełnić rolę modelu „wejściowego”, oraz 208-kę ucieleśniającą nową generację Peugeotów, na nowo określającą standardy dla tego typu samochodów.
Auta oferowane w Ameryce Południowej powstawać będą w zakładach PSA Peugeot Citroën w Porto Real. Pojazdy te trafią na rynek w pierwszej połowie przyszłego roku, ale z okazji targów w São Paulo Peugeot przygotował niespodziankę – 208 sztuk modelu 208. Klienci, którzy zdecydują się teraz na ich zamówienie, będą mogli odebrać swoje samochody na co najmniej miesiąc przed ich premiera handlową w Brazylii! Będą to specjalne wersje nazwane „208 Premier”, dobrze wyposażone, m.in. w półskórzaną tapicerkę.
Dla Peugeota model 208 jest bardzo ważny w planach ekspansji na rynkach Ameryki Łacińskiej. Koncern zainwestował w Brazylii 530 milionów euro w latach 2010-2011, a kolejnych 240 milionów euro zainwestowanych zostanie w latach 2012-2015. Ma to zwiększyć zdolności produkcyjne fabryki w Porto Real, ale także na opracowanie nowych modeli, jak na przykład 2008, którego produkcja w Ameryce Łacińskiej zostanie uruchomiona w najbliższych latach. Należy też pamiętać o coraz większym zaangażowaniu południowoamerykańskiego oddziału firmy w globalne prace projektowe Grupy PSA.
Peugeot intensywnie odświeża swoją ofertę w Brazylii. Od roku 2010 wprowadzono na tym rynku osiem nowych modeli (3008, 408, RCZ, 408 THP, 308, 508, 308 CC oraz 308 THP). Wprowadzenie do oferty przełomowego 208 otwiera nowy etap dla marki. Teraz nowe modele oferowane będą już w czterech segmentach: aut miejskich, kompaktowych, klasy średniej wyższej oraz oczywiście lekkich samochodów użytkowych.
KG
Najnowsze komentarze