The Publicis Loft proponuje oryginalny pomysł promowania usług mobilnych Renault: pozorowane wprowadzenie na rynek pierwszej na świecie gamy zintegrowanych nakładek na samochody, które przypominają obudowy na smartfony.
Usługi mobilne Renault EASY CONNECT pozwalają na połączenie samochodu i smartfona w jedno, dzięki czemu życie staje się prostsze, bezpieczniejsze i ciekawsze. Nareszcie nie potrzebujesz nakładki na samochód, żeby się połączyć!
Poniżej film:
Komunikacja tej niecodziennej akcji miała miejsce w mediach społecznościowych Renault na Facebooku i Instagramie:
facebook.com/RenaultPolska
www.instagram.com/renault_pl
Usługi Renault zapewniają użytkownikom rozwiązania w pełni dostosowanie do indywidualnych potrzeb, dzięki którym mogą na bieżąco sprawdzać aplikacje online na potrzeby pracy i rozrywki:
– systemy multimedialne R-LINK i R-LINK Evolution w samochodach Renault zapewniają nawigację TomTom live. Oba systemy pozwalają również na klonowanie ekranu smartfona w ramach Android autoTM i Apple CarPlayTM.
– aplikacja MY Renault pozwala użytkownikom smartfonów na zdalne monitorowanie samochodu oraz zapewnia dostęp do usług nie tylko w czasie jazdy, pozwalając przewidzieć trasę lub usprawnić korzystanie z usług posprzedażnych z każdego miejsca;
– R&Go to przenośny system multimedialny w samochodzie z interfejsem, który umożliwia personalizację i jest łatwy w obsłudze; można go używać podczas jazdy, z łatwością korzystać z ulubionych aplikacji i pobierać dane o pojeździe
Smartfon podłączony do świata zewnętrznego jest obecnie najbardziej osobistym symbolem naszego życia online. Z badań wynika, że jesteśmy do niego przywiązani zarówno fizycznie, jak i emocjonalnie.
W efekcie wielu ludzi odczuwa frustrację, kiedy nie może używać swojego smartfona. Przy tym poziomie korzystania ze smartfonów nomofobia (no-mobile-phone-phobia), czyli strach przed brakiem możliwości skorzystania z telefonu komórkowego, jest realnym problemem, który pomogą rozwiązać usługi Renault EASY CONNECT.
Od redaktora: termin „nomofobia”, który jest podobny do „FO-MO” (the fear of missing out), został ukuty w 2008 roku przez UK Post Office po przeprowadzeniu badań nad strachem wynikającym z niemożności skorzystania z telefonu komórkowego. Nowsze badania dr. Kima Ki Joona z Hong Kongu ujawniają, że: „ludzie odczuwają uczucie niepokoju i dyskomfort, kiedy zostaną pozbawieni telefonu komórkowego”. Inne amerykańskie badanie pokazuje, że brak dostępu do telefonu może prowadzić do przyspieszenia pracy serca i wzrostu ciśnienia tętniczego.
– 2.500 – tyle razy dziennie statystyczny użytkownik dotyka swojego telefonu;
– 5 miliardów ludzi na świecie korzysta ze smartfona;
– ponad połowa ruchu w internecie na świecie jest generowana przez telefony komórkowe;
– nomofobia może dotknąć nawet 53% użytkowników telefonów komórkowych.
Źródła:
https://wearesocial.com/special-reports/digital-in-2017-global-overview
https://www.royalmailgroup.com/cy/lost-without-your-mobile-sounds-case-nomo-phobia
https://expandedramblings.com/index.php/smartphone-statistics/
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze