Pan Paweł przesiadł się z dwuletniej Toyoty Corolli do nowej Dacii Duster. Różnica na plus w stosunku do japońskiego samochodu jest bardzo duża – twierdzi. Swoimi doświadczeniami podzielił się ze społecznością grupy Dacia w sieci.
Dacia Duster to jeden z najpopularniejszych samochodów typu SUV w Polsce. Regularnie utrzymuje się w czołówce sprzedaży i nie bez powodu. Znakomity stosunek możliwości do ceny, szeroki wybór silników, w tym napędów benzynowych, diesla i z fabryczną instalacją LPG, duży prześwit i dostępność napędu 4×4 powodują, iż jest tak chętnie kupowany.
Zobacz: nowe samochody Dacia. Promocja na wersje LPG
W Polsce największą popularnością cieszą się wersje 1.0 LPG 100 KM oraz 1.3 130 KM. Ten drugi napęd chwalony jest za umiarkowane zużycie paliwa oraz bardzo dobrą dynamikę. Dustera kupują nie tylko klienci prywatni, ale również firmy – szczególnie, te których auta muszą poruszać się w trudnych warunkach, np. na placach budowy czy po bezdrożach. Miłośnicy offroadu wybierają chętnie wersję 4×4 z silnikiem diesla.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów Dacia. Pomiary, opinie, spalanie.
Jak wyglądają wrażenia użytkowników jeśli przesiadają się z innych marek na Dacię? Bardzo pozytywnie:
„Przesiadłem się z 2-letniej Corolli na Dustera i nie żałuję. O wiele wygodniejszy i przyjemność z jazdy, dynamika o wiele lepsza. Żona zamieniła Aygo na Sandero. Różnica kolosalna na korzyść Sandero. Aygo to taka mała popierdółka, przy dwójce dzieci już nam nie wystarczało.” – pisze pan Paweł na jednej z grup w mediach społecznościowych. „Miałem Toyotę 1.2T 116 KM, teraz mam 1.3 130 KM. Ale nie o konie tu chodzi tylko moment obrotowy i moment kiedy się turbina włącza. Różnica ogromna.” – dodaje.
Skonfiguruj swoją Dacię Duster teraz.
Najnowsze komentarze