Niemieckie reklamy potrafią zadziwiać. Dacia postanowiła w swoim spocie reklamowym wykorzystać Mehmeta Schola, byłego piłkarza. W latach 1991–1992 Scholl rozegrał 5 spotkań i zdobył 3 bramki w reprezentacji Niemiec.
W nowym miejscu wszystko wydaje się być na miejscu:. Piękny, biały dom, pudel i fontanna. Jednak cicha okolica kryje także najtańsze MVP w Niemczech, Dacię Dokker. Hasło promocyjne kampanii to „Dacia Dokker, symbolem statusu dla tych, którzy go nie potrzebują”. Samochód będzie dostępny dla Niemców od 13 kwietnia w cenie 8990 euro. To naprawdę mało.
Dacia Dokker posiada 5 miejsc i jest przeznaczona zarówno dla użytku osobistego, jak i zawodowego. Występuje w kilku wersjach, z jednostkami benzynowymi TCe 1,2-litra, który ma 115 KM (KM), silnik benzynowy 1,6 MPI z 85 KM i silnik diesel 1,5 dCi 75 KM i 90 KM.
Najnowsze komentarze