Clio 1.2 16V E85 | |
Silnik | D4F |
Skrzynia biegów | 5-biegowa mechaniczna |
Norma emisji | Euro 4 |
Znak Renault | Renault eco2 |
Typ silnika eco2 | D4F 742 |
Pojemność skokowa silnika (w cm3) | 1,149 |
Średnica cylindra x skok tłoka (mm) | 69 x 76.8 |
Liczba cylindrów / zaworów | 4-cylindrowy rzędowy / 16- zaworowy |
Stopień sprężania | 9.8 : 1 |
Maksymalna moc kW EEC (KM DIN, zaokrąglona do pełnej liczby) przy (obr./ min.) | 55 (75) przy 5,500 |
Maksymalny moment obrotowy Nm EEC przy (obr./min.) | 105 przy 4 250 |
Rodzaj wtrysku paliwa | Sekwencyjny, wielopunktowy |
Rodzaj paliwa | Benzyna |
Katalizator | Standardowy |
SKRZYNIA BIEGÓW |
|
Typ | JH3 128 |
Liczba biegów do jazdy do przodu | 5 |
Przełożenie przy 1 000 obr./ min. – na 1. biegu | 6.71 |
– na 2. biegu | 12.21 |
– na 3. biegu | 17.94 |
– na 4. biegu | 24.28 |
– na 5. biegu | 30.46 |
– na 6. biegu | – |
UKŁAD KIEROWNICZY |
|
Wspomaganie kierownicy | Zmienne elektryczne wspomaganie kierownicy: seryjnie |
Min. /Maks. średnica zawracania (w m) | 10.3/10.6 (opony 165), 10.7/11 (opony 185), 11.3/11.5 (opony 195) |
Ilość obrotów kierownicą (przy różnych typach ogumienia) | 3 (165) |
2.95 (185) | |
2.84 (195) | |
ZAWIESZENIE |
|
Przód | Zawieszenie typu MacPherson z wahaczem prostokątnym i stabilizatorem poprzecznym |
Tył | Sprężysta oś o programowanym ugięciu ze sprężynami śrubowymi |
Średnica przedniego/ tylnego stabilizatora (mm) | 20.5 / amortyzatory zintegrowane |
OBRĘCZE I OPONY |
|
Standardowe obręcze (w calach) | 5.5″ J15 stalowe |
Standardowe opony | 165×65 R15 81 T |
UKŁAD HAMULCOWY |
|
Typ układu hamulcowego | dwuobwodowy |
ABS Bosch 8.1 od 12/2005 | seryjnie |
EBD | seryjnie |
ESP z funkcją kontroli podsterowności | Opcjonalnie |
Wspomaganie hamowania : pojedyncze (S), podwójne (D) – średnica | S – 10″ |
Przód: tarcze wentylowane, średnica (mm) / grubość (mm) | 260 / 22 |
Tył: hamulce tarczowe (T), tarcze pełne (TP), średnica (mm)/grubość (mm) | T (203) standardowe |
TP (240/8) z ESP | |
OSIĄGI |
|
Współczynnik aerodynamiczny S/Cx | Od 0.705 do 0.735 |
Prędkość maksymalna (km/ godz.) | 167 |
Przyśpieszenie z 0 do 100 km/godz. (s) | 13.40 |
400m ze startu zatrzymanego (s) | 18.70 |
1.000m ze startu zatrzymanego (s) | 35.20 |
ZUŻYCIE PALIWA (l/100km) (WE/99/100) |
|
CO2 (g/km) | 139 |
W cyklu miejskim | 7.9 |
W cyklu pozamiejskim | 4.7 |
W cyklu mieszanym | 5.9 |
ZBIORNIK PALIWA |
|
Pojemność (w litrach) | 55 |
MASA WŁAS NA (w kg), w wersjach 3/5 -miejscowa |
|
Masa własna | 1.090 / 1.080 |
Nacisk na oś przednią | 655 / 651 |
Nacisk na oś tylną | 435 / 429 |
Dopuszczalna masa całkowita | 1.580 / 1.570 |
Dopuszczalna masa samochodu łącznie z przyczepą | 2.500 |
Ładowność | 405 |
Maksymalna masa przyczepy hamowanej | 1.200 |
Masa przyczepy niehamowanej | 535 |
Źródło: Renault Polska.
Najnowsze komentarze