Z okazji niedawnego salonu Auto Expo, który odbył się w New Delhi, ogłosiliśmy naszą mapę drogową dotyczącą wprowadzenia na rynek indyjski licznych pojazdów z naszego międzynarodowego portfolio. Teraz pragniemy potwierdzić nasz zamiar długofalowej obecności w Indiach i ogłaszamy nasz plan utworzenia własnej sieci dystrybucji dla pojazdów Renault, które zostaną wprowadzone na rynek indyjski. W ciągu najbliższych 30 miesięcy zamierzamy stworzyć wielką krajową sieć dystrybucji, aby nasi klienci mogli korzystać z obsługi o jednakowym standardzie – powiedział Marc Nassif, dyrektor generalny Renault na Indie oraz dyrektor wykonawczy Renault Indie. – Nasze doświadczenie zdobyte po salonie Auto Expo w New Delhi jest bardzo pozytywne, a reakcje tysięcy osób, które odwiedziły nasze stanowisko, wskazują, że Indie to obiecujący rynek dla pojazdów gamy Renault. Przeprowadziliśmy dokładne badania wśród klientów, dzięki którym z naszej światowej gamy wybraliśmy pojazdy, które zostaną wprowadzone na rynek indyjski. Samochody Renault zawsze cieszyły się dużym entuzjazmem dzięki stylistyce, wygodzie prowadzenia, jak również wydajności energetycznej. Jesteśmy w pełni przekonani, że gama, którą oferujemy, sprosta oczekiwaniom klientów. W 2011 Roku planujemy wprowadzenie na rynek samochodów Fluence i Koleos – te dwa modele będą produkowane w nowej fabryce Aliansu w Chennai. Nasza gama będzie obejmować samochody od małych aż do luksusowych. Będą to zarówno modele Renault, jak i te powstałe na bazie platform wspólnych dla Aliansu Renault-Nissan – dodał Marc Nassif.
Renault ogłosiło zamiar wprowadzenia na rynek wielu nowych pojazdów w ciągu najbliższych 18-24 miesięcy. Pełna gama pojawi się na rynku indyjskim w ciągu 48 miesięcy.
RENAULT
Grupa Renault o wartości 40 miliardów euro (55 miliardów USD) na skalę światową projektuje, opracowuje, wytwarza i sprzedaje pojazdy solidne i przyjazne środowisku naturalnemu. Grupa obecna w 118 krajach sprzedaje pojazdy pod trzema markami: Renault, Dacia oraz Renault Samsung Motors. Renault jest także partnerem aliansu z Nissanem, utworzonego w 1999 roku. Alians Renault-Nissan, czwarta grupa motoryzacyjna na świecie, ma ambicje wejść do pierwszej trójki pod względem jakości, technologii oraz rentowności.
Historia Grupy Renault, założonej w 1898 roku, jest długa i pełna sukcesów na polu konstrukcji pojazdów. Obecnie Renault wytwarza pojazdy osobowe i dostawcze w 18 krajach na pięciu kontynentach dla swoich klientów na całym świecie.
Wyniki związane z wydajnością energetyczną i emisją CO2 pojazdów Renault są obecnie jednymi z najlepszych na świecie. W 2008 roku Renault sprzedało milion pojazdów emitujących poniżej 140 g/km CO2, z czego jedna trzecia emituje poniżej 120 gramów.
Renault ostatnio przedstawił gamę pojazdów w pełni elektrycznych o zerowej emisji. Produkcja takich samochodów rozpocznie się w 2011 roku; zostaną one najpierw wprowadzone w Izraelu i Danii, a następnie w licznych krajach europejskich.
Międzynarodowy rozwój Renault jest oparty na obecności na rynkach o silnym potencjale wzrostu, takich jak rynek indyjski brazylijski, rosyjski i chiński. Dzięki partnerstwom strategicznym w tych krajach produkty Renault są tworzone z myślą o różnych oczekiwaniach na całym świecie.
Renault jest przodującą marką europejską pod względem bezpieczeństwa i liczby modeli z najwyższą notą Euro NCAP – 5 gwiazdek.
Grupa Renault zatrudnia około 129.000 osób na całym świecie.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze