Wprowadzone w 2006 roku nagrody przyznawane w ramach konkursu Renault Global Quality Award są uznaniem dla starań firm oferujących najlepszą jakość usług w zakresie sprzedaży i usług posprzedażnych.
Listę najlepszych koncesjonerów pod względem zadowolenia klientów z zakupu nowego samochodu oraz z jakości obsługi posprzedażnej w Polsce (wyniki za rok 2009) otwierają firmy: Euro-Car Sp. z o.o. z wynikiem średniej z 12 miesięcy na poziomie 94% i Pietrzak Sp. z o.o. – z wynikiem 88,6 %.
Dzięki Waszemu zaangażowaniu wyniki mierzone w skali światowej poprawiają się nieustannie od chwili wprowadzenia Planu Doskonałości Renault (PER 4). Pod koniec 2009 roku 81% ankietowanych klientów zadeklarowało pełne zadowolenie z usług Renault w ramach sieci, w zakresie sprzedaży i usług posprzedażnych. Satysfakcja klientów pozostaje naszym priorytetem. W 2010 roku Renault ma zamiar pójść jeszcze dalej, co będzie wymagało dokładniejszego przeanalizowania powodów niezadowolenia wskazanych przez klientów – powiedział Zbigniew Wierzbicki, dyrektor Handlowy ds. Części Zamiennych i Usług Renault Polska, gratulując zwycięzcom.
Konkurs Renault Global Quality Award, w którym uczestniczyli koncesjonerzy z 36 krajów, symbolizuje przyłączenie się całej sieci handlowej do działań na rzecz ciągłego rozwoju. Przeprowadzono prawie milion trzysta tysięcy ankiet telefonicznych oceniających zadowolenie ze sprzedaży i usług posprzedażnych pośród klientów z tych krajów, a wśród nagrodzonych koncesjonerów najlepsi uzyskali wynik ponad 90% klientów deklarujących pełne zadowolenie z usług.
Od lutego 2006 roku Renault wdraża światowy plan poprawy jakości. Nowy plan jakości, Plan Satysfakcji Klienta, został wprowadzony, aby wzmocnić wysiłki zmierzające do poprawy jakości podejmowane w ramach Grupy Renault. Celem planu jest uznanie Grupy przez klientów światowym liderem w dziedzinie jakości. W zakresie jakości usług oznacza to przeanalizowanie powodów niezadowolenia klientów, wzmocnienie najważniejszych punktów ich zadowolenia, jak również promowanie atrakcyjnych i właściwych ofert.
Jakość usług pozostaje priorytetem na rok 2010. W celu zwiększenia wpływu jakości usług na wyniki handlowe oraz spowodowania, żeby stała się ona miarą rozwoju biznesu, w 2010 roku poziom satysfakcji klienta zastąpi nowy główny wskaźnik wspólny dla Renault i Nissana – poziom rekomendacji firmy.
Zwycięzcy w Polsce:
– Euro-Car Sp. z o.o. (Zamość)
– Pietrzak Sp. z o.o. (Katowice)
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze