Renault Twingo, to bardzo zgrabne autko miejskie. Owszem, poza miasto nadaje się raczej średnio, ale za to dostarcza mnóstwa radości z jazdy (zwłaszcza z mocniejszym silnikiem) dzięki napędowi umieszczonemu z tyłu (pod bagażnikiem, a wręcz między kołami) i tylnemu napędowi. Nawet w Polsce sprzedaje się całkiem nieźle, lepiej, niż znacznie większy Fluence, a nawet blisko trzykrotnie lepiej, niż Laguna!
Producent wprowadził właśnie na rodzimy rynek serię specjalną nazwaną Twingo Limited. Autko jest wyposażone m.in. w klimatyzację oraz radioodtwarzacz Connect R&Go. Ma biały kolor i dwutonowe lakierowanie 15-calowych felg Vivastella. Nadwozie wzbogacono o naklejki wzdłużne, dyskretne, ale dodające uroku.
Wewnątrz nie zabrakło wyjmowanego schowka, który w postaci torebki można zabrać ze sobą. Nie zapomniano o elektrycznie sterowanych szybach. Generalnie, poza dodatkami, auto bazuje na wersji Zen, ale jest od niej o 200 euro tańsze, co oznacza oszczędność dla klienta na poziomie 5,4%. Niedużo? Może i niedużo, ale za to kupując je będziecie mieli samochód z serii limitowanej.
Ceny brutto tego samochodu we Francji prezentują się następująco:
– SCe 70 eco² – 12.200 euro;
– Energy SCe 70 eco² – 12.500 euro;
– Energy TCe 90 eco² – 13.200 euro.
Jako wyposażenie dodatkowe można zamówić:
– Pakiet Miejski (tylne czujniki parkowania, podgrzewane lusterka boczne) – 350 euro;
– Pakiet Funkcjonalny (regulowany na wysokość fotel kierowcy oraz składany jednym przyciskiem fotel pasażera) – 200 euro;
– lakier metalizowany – 520 euro;
– rolowany dach materiałowy – 1.000 euro;
– 15-calowe alufelgi Exception – 500 euro.
Twingo Limited może być dostarczony w kolorach dostępnych dla standardowych Twingo: Cristal White, Etoilé Black, Dragée Blue, Flamme Red, Pacifique Blue, Cappuccino Brown oraz Éclair Yellow.
KG; zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze