Reno, oficjalny awatar Renault i zhumanizowany drugi pilot nowej generacji, który od 2024 r. znajdzie się na pokładzie elektrycznych samochodów Renault, jest po raz pierwszy dostępny jako darmowa aplikacja do pobrania w Google Play Store i App Store. Użytkownicy aplikacji będą mogli znaleźć informacje przedpremierowe, ekskluzywne treści i uzyskać dostęp do zamówień przedpremierowych na przyszłe ikony R5 i R4. Aplikacja jest dostępna we Francji od 17 marca 2023 r. i będzie dostępna do tego lata w Niemczech, Hiszpanii i Włoszech.
Zawsze chętny do poprawy doświadczeń swoich klientów, Renault pracuje nad stworzeniem nowej generacji kopilota, zdolnego do zaoferowania wciągającego doświadczenia cyfrowego w swoich przyszłych pojazdach elektrycznych. Zaprezentowany po raz pierwszy podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 2022 roku, ten nowy awatar marki nosi nazwę reno.
Czekając na swoją pierwszą oficjalną premierę w 2024 roku w przyszłym samochodzie elektrycznym Renault 5, awatar jest już dostępny we Francji za pośrednictwem aplikacji, którą można pobrać bezpłatnie ze sklepu Google Play i App Store.
Aplikacja zapewnia dostęp do interaktywnych treści dotyczących przyszłych kultowych modeli Renault 5 i Renault 4 oraz ich najnowszych innowacji. Użytkownicy mogą również odkryć wiadomości związane z programem odpowiedzialności społecznej marki „Give Me 5”, informacje na temat NFT, mają również bezpośredni dostęp do towarów z The Originals Store.
Aplikacja umożliwia użytkownikom zapisanie się do newsletterów, aby być na bieżąco z przyszłym samochodem elektrycznym Renault 5, a wkrótce zaoferuje uprzywilejowany dostęp do nowego systemu zamówień wstępnych. Wreszcie, aplikacja pozwala użytkownikom na interakcję w czasie rzeczywistym z reno. Użytkownicy mogą zadawać pytania, grać w quizy lub sugerować ulepszenia dotyczące zachowania i misji w przyszłych pojazdach.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani uruchomieniem aplikacji, która oferuje podgląd pierwszego interaktywnego spotkania naszego awatara z jego odbiorcami. Dzięki temu uczłowieczonemu awatarowi w naszych przyszłych samochodach chcemy zmienić relację z maszynami i wzmocnić więź z naszą marką. To pierwsze takie rozwiązanie w branży motoryzacyjnej” – powiedział Arnaud Belloni, Global Marketing Director marki Renault.
Dzięki tej aplikacji marka pozwala swoim klientom być na bieżąco z nowościami dotyczącymi przyszłego avatara reno, a także przyszłych modeli R5 i R4.
źródło: Renault
Najnowsze komentarze