Peugeot liczy, że na największym obecnie motoryzacyjnym rynku świata uda mu się sprzedawać 100 tys. sztuk swoich samochodów. Kluczową rolę w tej wartości spełniać ma właśnie 408 stanowiący – w opinii Marki – kluczowy element oferty na tym rynku. Potwierdzeniem tych prognoz jest fakt, że złożono już ponad 30 tysięcy deklaracji zakupu 408-ki, jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem przyjmowania zamówień!
Sieć Peugeota w Chinach, wciąż dynamicznie się rozwijająca, obejmuje aktualnie 287 salonów sprzedaży zlokalizowanych w przeszło 200 miastach i obszarach miejskich.
Peugeot 408 celuje w wysoko wymagającą klasę „M1 Premium”. To największy segment chińskiego rynku motoryzacyjnego – liczy ponad 40% całej sprzedaży w Kraju Środka.
408-ka prezentuje najwyższe normy jakości, charakterystyczne dla całej produkcji Peugeota. Chiny wielu Polakom kojarzą się z niespecjalną jakością, ale pamiętajmy, że chodzi raczej o tamtejszą produkcję, mająca konkurować przede wszystkim ceną na rynkach światowych. Chińczycy, jako klienci, są bardzo wymagający i oczekują produktów wysokiej jakości, za które są w stanie odpowiednio zapłacić.
Peugeot 408 jest pierwszym etapem polityki budowania szerokiej oferty produktowej francuskiej marki na chińskim rynku. Peugeot zamierza wprowadzać w tym kraju co najmniej jeden nowy model rocznie, aby móc się dynamicznie rozwijać wraz z rozwojem tego największego obecnie rynku motoryzacyjnego na planecie.
KG
Najnowsze komentarze