Peugeot Polska szykuje ofensywę w segmencie aut używanych. Po dziewięciu latach likwiduje ‘Okazje Lwa’ i wprowadza na jego miejsce nowa markę, pod którą będzie sprzedawał samochody używane w swojej sieci dealerskiej.
Rebrandingowi będzie towarzyszyć kampania w mediach oraz specjalna oferta.
„Ruszamy z całkowicie nowym projektem tzw. Weekendów Peugeot Używany Gwarantowany” – mówi Jacek Giec, manager działu samochodów używanych w Peugeot Polska. – „U wybranych dealerów będzie można nie tylko nabyć auto na preferencyjnych warunkach (m.in. dwa lata gwarancji, kredyt 50/50%), ale również spotkać się osobiście z przedstawicielami DEKRA, porozmawiać z mechanikami czy uczestniczyć w pokazie ekojazdy”.
Peugeot Polska jako jedyny oficjalny importer od dwóch lat sam zajmuje się sprowadzaniem aut używanych bezpośrednio z centrali firmy we Francji. W ubiegłym roku koncern sprowadził w ten sposób do naszego kraju blisko 900 aut (w większości modeli 207 i 308 z silnikami Diesla). W tym roku import ma sięgnąć już 1.500 samochodów używanych.
Na wszystkie auta z drugiej ręki oferowane przez dealerów Peugeot udzielana jest minimum roczna gwarancja obejmująca teren całej Unii Europejskiej wraz z pakietem Assistance. Przed sprzedażą samochody przechodzą szczegółowy przegląd według standardów DEKRA, a po spełnieniu wszystkich wymogów samochód ma wystawiany Certyfikat Jakości Pojazdu.
Pełna lista dealerów oraz harmonogram Weekendów Peugeot Używany Gwarantowany, wraz z całym programem atrakcji, mają być ujawnione w najbliższym czasie.
Źródło: IBRM Samar
Najnowsze komentarze