Tajemnicze pudełko z wyświetlanymi obrazami 3D na dworcu w Paryżu i zapowiedź czegoś wielkiego – co to może być? Za pomocą spektakularnej kampanii reklamowej francuski producent dotarł do tysięcy odbiorców informując o nadejściu nowego Peugeot e-5008.
Kampania pod hasłem #SomethingBigIsComing powstała przy współpracy Peugeota z firmą Accenture Song i jest kontynuacją serii zwiastunów e-5008, którymi od lutego raczyła nas marka spod znaku lwa w mediach społecznościowych. Przesłanie jest jasne – nadchodzi innowacyjny i śmiały model.
Instalacja artystyczna pozwoliła na odkrycie nowych doświadczeń w środowisk miejskim. Gare du Nord (Paryż) został przekształcony w futurystyczną scenę, na której pojawiło się tajemnicze pudełko 3D, wyświetlające majestatyczne stworzenia, zwiastujące nowy model Peugeota. Spektakl wizualny jest dziełem kreatywnego studia SUPERBIEN, pioniera w dziedzinie sztuki multimedialnej, łączącego nowoczesną technologię z wrażeniami wizualnymi.
Zobacz także: Oto nowy SUV Peugeot 5008! Większy, bardziej praktyczny i ma siedem miejsc siedzących
Cyfrowy debiut Peugeot e-5008
W dniu premiery, 20 marca 2024 Peugeot ujawnił przechodniom to, co wcześniej kryło się za pudełkowym przedstawieniem. Obrazy przerodziły się w multimedialną prezentację „czegoś wielkiego” – nowego Peugeot e-5008.
Dzięki takim rozwiązaniom, jak panoramiczny wyświetlacz i-Cockpit, wbudowany ChatGPT, zasięg 660 km i 7 obszernych foteli Peugeot e-5008 jest zdaniem marki „gotowy na nowo zdefiniować standardy elektrycznych samochodów rodzinnych”.
Wciągająca prezentacja cyfrowa nie kończy się na dworcu Gare du Nord. W mediach społecznościowych prowadzona jest dynamiczna i interaktywna kampania cyfrowa obejmująca filmy 3D oraz akcje wymagające aktywnego zaangażowania, aby przygotować opinię publiczną oraz klientów na większego brata 3008. Efekt projekcji 3D został dostosowany do formatów cyfrowych, aby zapewnić spójny efekt.
Widoczność w Europie
Ponadto kampania wykorzystuje DOOH, czyli cyfrową reklamę zewnętrzną dostępną w głównych stolicach Europy, co ma zapewnić dla Peugeot e-5008 globalną widoczność. Producent zapowiada, że jest to dopiero początek szeregu inicjatyw podejmowanych przy współpracy z Accenture Song, po ogłoszeniu partnerstwa w 2023 roku. Czekamy na kolejne interesujące kampanie reklamowe.
Najnowsze komentarze