Po publikacji tekstu „Dlaczego Citroen tak nie lubi swojego dziedzictwa i fanów?” otrzymaliśmy z Citroen Polska prośbę o sprostowanie. Przytaczamy je w całości poniżej:
„Citroen chętnie pokazuje swoje historyczne samochody, ale bardzo niechętnie chce robić coś dla tych i z tymi, którzy o nie dbają i wspierają to dziedzictwo marki ze wszystkich sił.”
W każdym evencie zorganizowanym w 2019 roku z okazji 100lecia istnienia marki uczestniczyli fani i właściciele zabytkowych samochodów Citroëna. Zostali też zaangażowani w promocję historii marki i jej założyciela.
„Powstała też strona internetowa, pełna ciekawostek przygotowanych również przez fana. Samej marki za dużo tam nie było.”
Strona www.100latcitroena.pl została założona przez Citroën Polska dla uczczenia jubileuszu 100lecia marki. Przygotowano 78 artykułów z ciekawostkami dotyczącymi historii i modeli marki, z tego 12 było przygotowanych we współpracy z fanem i miłośnikiem marki, a współpraca ta odbywała się na zasadach komercyjnych. Jednocześnie informujemy, że obchody 100lecia marki zostały zorganizowane w Łazienkach Królewskich, Królikarni, na Placu Konesera oraz przed Centrum Sztuki Współczesnej w ramach organizowanej Nocy Muzeów.
„Na razie Polska zmienia się w kraj, w którym ludzie powoli zapominają czym był Citroen i wniósł do motoryzacji. Jakie oferuje emocje i dlaczego warto go poznać bliżej. I dlatego wyniki sprzedaży są tak słabe.”
Marka Citroën notuje nieprzerwanie od 2016 roku wzrost sprzedaży na polskim rynku. W 2019 r. zarejestrowano w Polsce 15 801 sztuk samochodów marki Citroën, co jest najlepszym wynikiem marki od 9 lat. Od 2016 roku marka odniosła wzrost rejestracji na poziomie 45,7%. Źródło: SAMAR
Citroen Polska
Najnowsze komentarze