poniedziałek, 4 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Citroen

Sprostowanie do tekstu Dlaczego Citroen tak nie lubi swojego dziedzictwa i fanów?

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2020-02-14
w Citroen, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
36 2
22
69
UDOSTĘPNIEŃ
108
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault Kiger – już 50.000 egzemplarzy wyprodukowano w Indiach

Od dzisiaj jazda autostradą w Polsce za darmo, ale nie dla wszystkich. Kto pojedzie bez opłat?

Peugeot liderem rynku w czerwcu w Holandii. Jaki samochód najlepiej się tam sprzedaje?

Po publikacji tekstu „Dlaczego Citroen tak nie lubi swojego dziedzictwa i fanów?” otrzymaliśmy z Citroen Polska prośbę o sprostowanie. Przytaczamy je w całości poniżej:

„Citroen chętnie pokazuje swoje historyczne samochody, ale bardzo niechętnie chce robić coś dla tych i z tymi, którzy o nie dbają i wspierają to dziedzictwo marki ze wszystkich sił.”

 W każdym evencie zorganizowanym w 2019 roku z okazji 100lecia istnienia marki uczestniczyli fani i właściciele zabytkowych samochodów Citroëna. Zostali też zaangażowani w promocję historii marki i jej założyciela.

„Powstała też strona internetowa, pełna ciekawostek przygotowanych również przez fana. Samej marki za dużo tam nie było.”

 Strona www.100latcitroena.pl została założona przez Citroën Polska dla uczczenia jubileuszu 100lecia marki. Przygotowano 78 artykułów z ciekawostkami dotyczącymi historii i modeli marki, z tego 12 było przygotowanych we współpracy z fanem i miłośnikiem marki, a współpraca ta odbywała się na zasadach komercyjnych.  Jednocześnie informujemy, że obchody 100lecia marki zostały zorganizowane w Łazienkach Królewskich, Królikarni, na Placu Konesera oraz przed Centrum Sztuki Współczesnej w ramach organizowanej Nocy Muzeów.

„Na razie Polska zmienia się w kraj, w którym ludzie powoli zapominają czym był Citroen i wniósł do motoryzacji. Jakie oferuje emocje i dlaczego warto go poznać bliżej. I dlatego wyniki sprzedaży są tak słabe.”

Marka Citroën notuje nieprzerwanie od 2016 roku wzrost sprzedaży na polskim rynku. W 2019 r. zarejestrowano w Polsce 15 801 sztuk samochodów marki Citroën, co jest najlepszym wynikiem marki od 9 lat. Od 2016 roku marka odniosła wzrost rejestracji na poziomie 45,7%. Źródło: SAMAR

 

Citroen Polska

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Citroen
Udostepnij50Tweet8Udostepnij2
Poprzedni

Peugeot e-208 z darmowym ładowaniem na pół roku

Następny

Nowy Opel Corsa nagrodzony przez Auto Bild i Computer Bild

Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Następny
Opel Corsa

Nowy Opel Corsa nagrodzony przez Auto Bild i Computer Bild

Citroen C3

Citroen C3 po face liftingu czy Renault Clio? Komfort i dwa różne style

Nie Tesla, nie BMW a jedyny w Polsce DS 3 Crossback E-Tense La Premiere

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
22 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Krzysztof Gregorczyk - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Krzysztof Gregorczyk - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jean - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jakman - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault Kiger – już 50.000 egzemplarzy wyprodukowano w Indiach
  • Od dzisiaj jazda autostradą w Polsce za darmo, ale nie dla wszystkich. Kto pojedzie bez opłat?
  • Peugeot liderem rynku w czerwcu w Holandii. Jaki samochód najlepiej się tam sprzedaje?
  • Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Opel Vivaro-e Hydrogen z nagrodą energetyczno-środowiskową automobilklubu KS za 2022 rok
  • Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022
  • Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022
  •  Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!
  • Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Ile kosztuje używana Dacia Duster: przegląd cen roczników 2010-2018


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
22
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.