Sprostowanie do tekstu Dlaczego Citroen tak nie lubi swojego dziedzictwa i fanów?

22 2 888

Po publikacji tekstuDlaczego Citroen tak nie lubi swojego dziedzictwa i fanów?” otrzymaliśmy z Citroen Polska prośbę o sprostowanie. Przytaczamy je w całości poniżej:

„Citroen chętnie pokazuje swoje historyczne samochody, ale bardzo niechętnie chce robić coś dla tych i z tymi, którzy o nie dbają i wspierają to dziedzictwo marki ze wszystkich sił.”

 W każdym evencie zorganizowanym w 2019 roku z okazji 100lecia istnienia marki uczestniczyli fani i właściciele zabytkowych samochodów Citroëna. Zostali też zaangażowani w promocję historii marki i jej założyciela.

„Powstała też strona internetowa, pełna ciekawostek przygotowanych również przez fana. Samej marki za dużo tam nie było.”

 Strona www.100latcitroena.pl została założona przez Citroën Polska dla uczczenia jubileuszu 100lecia marki. Przygotowano 78 artykułów z ciekawostkami dotyczącymi historii i modeli marki, z tego 12 było przygotowanych we współpracy z fanem i miłośnikiem marki, a współpraca ta odbywała się na zasadach komercyjnych.  Jednocześnie informujemy, że obchody 100lecia marki zostały zorganizowane w Łazienkach Królewskich, Królikarni, na Placu Konesera oraz przed Centrum Sztuki Współczesnej w ramach organizowanej Nocy Muzeów.

„Na razie Polska zmienia się w kraj, w którym ludzie powoli zapominają czym był Citroen i wniósł do motoryzacji. Jakie oferuje emocje i dlaczego warto go poznać bliżej. I dlatego wyniki sprzedaży są tak słabe.”

Marka Citroën notuje nieprzerwanie od 2016 roku wzrost sprzedaży na polskim rynku. W 2019 r. zarejestrowano w Polsce 15 801 sztuk samochodów marki Citroën, co jest najlepszym wynikiem marki od 9 lat. Od 2016 roku marka odniosła wzrost rejestracji na poziomie 45,7%. Źródło: SAMAR

 

Citroen Polska

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
13 Wątki komentarzy
9 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
21 Autorzy komentarzy
GrubysobekDarek ŁapińskiMBMax Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Jtn
Gość
Jtn

Czyli nawet citroen Polska widzi, że kłamiecie w swoich artykułach.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Poważny zarzut Pan postawił. Tyle, że kompletnie bezpodstawny. Opinie wyrażone w pierwotnym tekście Redaktora Nowickiego są jego (i nie tylko jego) zdaniem, a racji w nich nie brakuje. Proszę więc się tonować w swoich oskarżeniach.

Henryk
Gość
Henryk

Próba syntezy: 1. Markę Citroen należy obecnie traktować wyłącznie sentymentalnie jako znaczący podmiot historii motoryzacji, z potężnym wkładem inżynierskim i stylistycznym. Brak jasnej polityki modelowej firmy i komunikacji marketingowej z rynkiem powoduje, że marka utraciła atrakcyjność i wiarygodność rozumianą jako to „co mówi” z dowodami w postaci szerokości gamy modelowej i samych konstrukcji, które oferuje 2. Wieloletnia zapaść finansowa będąca w dużej mierze skutkiem punktu 2, przy coraz bardziej wymagających normach produkcji i eksploatacji pojazdów obecnie i w najbliższej przyszłości w zasadzie uniemożliwia zaprezentowanie „przełomowych konstrukcji technicznych” których my, fani marki nadal (zupełnie bezpodstawnie) oczekujemy . Nie stać ich. 3.… Czytaj więcej »

Darek Łapiński
Gość
Darek Łapiński

A ja się pod tekstem pana Nowickiego podpisuje wszystkimi rękoma. To co wyprawia Citroen Polska w ostatnich latach to porażka. Klubów nie wspiera w żaden sposób. Mam porównanie z Mercedesem, różnica KOLOSALNA!

Marcin
Gość
Marcin

Mam inne doświadczenia. W imieniu jednego z klubow C5 wystąpiłem do Citroen Polska aby zorganizować zlot pod nazwą „Hydrozlot”. Celem było spotkanie właścicieli i pasjonatów samochodów marki Citroen z zawieszeniem hydro. Skończyło się na tym, że otrzymałem maila z informacją, że to ciekawy projekt ale nie są zainteresowani tzn chętnie wystawia kilka nowych modeli Citroena ale musimy pokryć tego koszt. Czyli zrobicie imprezę, opłacicie wszystko, a my za opłatą pokażemy kilka swoich nowych aut (zapłacicie to zrobimy sobie reklamę!).. Taka oto polityka firmy.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Pamiętam jeszcze w XX wieku, jak Citroen Polska użyczał nam, Klubowi Cytrynki, nowe modele na nasze zloty. Nie tylko statycznie, ale do pojeżdżenia. I choć KC wówczas było nieformalnym tworem, to nigdy nie mieliśmy problemów z dostępem do samochodów. To, co Pan napisał powyżej, pokazuje, iż dziś sytuacja wygląda całkiem inaczej :-( Co poniekąd potwierdza tezy postawione przed Redaktora Nowickiego.

Slawo
Gość
Slawo

„chętnie wystawia kilka nowych modeli Citroena ale musimy pokryć tego koszt” – dobry „żart” :(

pawelhks
Gość
pawelhks

W latach 80 kluby ekstraklasy płaciły telewizji za transmisję z meczu. Zatem widać jakie wzorce ma marketing Citroena

bolek
Gość
bolek

Gdyby Citroen dbał o swoich klientów, nie dochodziło by do tego, że w serwisach brak możliwości zakupu części do starych cytryn. Rozumiem – choć trudno mi się z tym pogodzić, że po 10 latach od zakończenia produkcji samochodu kończy się produkcja części. Jednak nie rozumiem dlaczego serwisy nie oferują usługi w postaci regeneracji części uszkodzonych czy wypracowanych. W przypadku samochodów hydraulicznych, uszkodzenie górnego mocowania siłownika zawieszenia przedniego eliminuje auto z ruchu drogowego – bo nowego elementu w Citroenie nie kupisz. Jeśli natomiast znajdzie się gdzieś jakiś leżak magazynowy, to kosztuje niebotyczne pieniądze. Owszem, mogę zlecić to litewskiej firmie. Przywróci część… Czytaj więcej »

quba
Gość
quba

kurde szczere prawdziwe wyjęte z serca. dziekuje

Adam
Gość
Adam

Nie wiem kto pisał to sprostowanie ale łże. Citroen ma w głębokim poważaniu kluby w Polsce. Trzykrotnie prosiłem mailowo o wsparcie naszych imprez. Ani razu nikt nie odpowiedział pozytywnie.

Pomoc dostałem od ręki od pani redaktor Kozikowskiej z francuskie.pl za co dziękuje raz jeszcze

KC
Gość
KC

Citroen Polska to jeden wielki wstyd!

Hubert
Gość
Hubert

Pomoc od Citroena? „Przyjedźcie na swój własny koszt” napisała mi przemiła pani X. 100-lecie marki przeszło w Polsce niezauważone

Max
Gość
Max

Citroen Polska to dno

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

Wystarczy zobaczyć jak traktuje swoich klientów taka tania marka jak Dacia, która organizuje coroczne pikniki z nagrodami dla sympatyków marki, czy organizacja różnego rodzaju rajdów w tym profesjonalne z Hołowczycem, a jak robi to Citroen.

Grzegorz
Gość
Grzegorz

Niestety, mam dziwne wrażenie, że podobna sytuacja dotyczy większości znanych firm, nie tylko z branży moto. Wielkie marki zmieniły się w korpo-koncerny, gdzie mamy do czynienia z różnymi działami, których jedyną słuszną wykładnią działania jest „bilans”, czyli KASA. Sprawdza się efektywność, ekonomię, gospodarność bez wnikania w „główny zakres/cel działania firmy”. Młodzi „dyrektorkowie” wymuszają założone zyski i oszczędności, i nie będą łożyć kasy na jakieś wątpliwe promocje w wąskiej grupie. Liczy się skala makro a nie mikro. Po części to tez wina „korpo-szczurów”, którzy w głębokim poważaniu maja to gdzie pracują: liczy się AWANS i szybkie dojście do KASY w tej… Czytaj więcej »

Maciek
Gość
Maciek

Popieram że markę citroen należy uważać za historię tylko i wyłącznie ja zakupiłem nowego citroena C3 Picasso 2015 rok i wcale jak za takie auto mało nie zapłaciłem prawie 70tys.ladnie wygląda i na tym się kończy ja już PSA niechce znać i choćby mi za free dawali citroen czy też peugeot nie wezmę czemu zapytajcie ano temu iż gwarancja na auto się skończyła i auto też niebede wypisywał wszystkiego ale po 60 tys km rozleciał się rozrząd a dokładniej rozpuścił się pasek który pracuje w kąpieli olejowej a to dopiero początek.jak zadzwoniłem do citroen Polska to usłyszałem auto jest po… Czytaj więcej »

jan
Gość
jan

To tylko potwierdza, że Citroen nie jest, nigdy nie był i nie zamierza być marką premium. Chińczycy jak BYD czy Cherry też nie wspierają swoich starszych konstrukcji.

Max
Gość
Max

Citroen powinien wywalić osobę która pisze takie bzdury !!! Kompromitacja firmy po całości

MB
Gość
MB

„Citroen chętnie pokazuje swoje historyczne samochody, ale bardzo niechętnie chce robić coś dla tych i z tymi, którzy o nie dbają i wspierają to dziedzictwo marki ze wszystkich sił.”
Czytam to kolejny raz i niedowierzam własnym oczom… naprawdę Citroen Polska napisał, że bardzo niechętnie chce robić coś dla tych i z tymi, którzy dbają o swoje historyczne auta i wspierają dziedzictwo marki? To, że nie chcą wspierać, wiem. Ale, że napisali to wprost… łał!

sobek
Gość
sobek

Miałem okazję poznać podczas świętowania 100-lecia Citroena panią, która zajmuje się chyba marketingiem? Bardziej była zajęta robieniem selfie niż pracą a jej wiedza o klasykach była żenująca. Nie wiem czy odróżniała ID od DS.

Gruby
Gość
Gruby

Chyba wiem o której mówisz xD