Dzięki wzbogaceniu oferty Mitsubishi sprzedaż na polskim rynku w okresie od stycznia do kwietnia 2024 wzrosła dwukrotnie. Jak ten imponujący wzrost przekłada się na liczbę sprzedanych egzemplarzy?
Marka Mitsubishi stopniowo odnawia swoją gamę modelową. Wiosną ubiegłego roku na polskim rynku zadebiutował ASX a następnie do gamy dołączył nowy Colt. Pojazdy korzystają z rozwiązań Grupy Renault i są produkowane w oparciu o modele Captur i Clio. Czy zdołały przekonać klientów w Polsce? Mitsubishi Motors zakończył pierwszy kwartał 2024 roku z 88% wzrostem sprzedaży a w ciągu pierwszych czterech miesięcy marka podwoiła sprzedaż.
Mitsubishi wspomina w informacji prasowej, że Polacy wręcz pokochali nowe modele, ale na to stwierdzenie, chyba jeszcze trochę jest za wcześnie. Zgodnie z danymi IBRM Samar od stycznia do kwietnia tego roku polscy klienci zarejestrowali 823 samochody japońskiego producenta. Wynik przekłada się na wzrost aż o 91% w porównaniu z tym samym okresem 2023 roku.
Zobacz także: Nowy Renault Captur ma już polski cennik. Ile kosztuje? Jest zaskoczenie
Największym zainteresowaniem wśród samochodów spod znaku trzech diamentów cieszy się na naszym rynku Mitsubishi ASX. Z salonów wyjechały w ciągu czterech pierwszych miesięcy 453 egzemplarze crossovera. O zwiększeniu sprzedaży zdecydowała premiera nowego modelu Colt, który trafił do 101 pierwszych klientów. O 4% wzrosła także liczba rejestracji hybrydowego Mitsubishi Eclipse Cross PHEV.
Jakie nowości w Mitsubishi ma w planach na dalszą część roku? Już pod koniec 2024 do oferty dołączy nowy flagowy okręt – Outlander PHEV. Jesienią marka zaprezentuje odświeżonego ASX-a.
Najnowsze komentarze