Z początkiem stycznia 2013 roku dyrektorem Działu Logistyki Dacii został Ştefan Gaibu, który zastąpił na tym stanowisku Jeana Detrun, szefującego temu działowi od 2005 roku. Jean Detrun przeszedł na emeryturę.
36-letni Ştefan Gaibu jest tym samym najmłodszym managerem tego szczebla w zakładach w Mioveni. Jest związany z Dacią od 2001 roku i zdobył bogate doświadczenie w dziedzinie transportu, logistyki, części samochodowych oraz zarządzania. Potwierdzeniem wysokich kwalifikacji Ştefana Gaibu są dwa dyplomy MBA uzyskane we Francji.
Ştefan Gaibu urodził się w 1976 roku i ukończył Uniwersytet Medycyny i Farmacji im. Nicolae Testemițanu w Mołdawii. Do Dacii, jak wspomniałem, trafił na początku XXI wieku obejmując stanowisko organizatora transportu. Sukcesywnie piął się w górę po szczeblach kariery aż po funkcję szefa Renault Industrie Romanie.W ubiegłym roku powołano go na Wiceprezesa Działu Logistyki Dacii i Dyrektora Wykonawczego, a od stycznia br. został prezesem tegoż działu zastępując Jeana Detrun.
„To wielkie wyzwanie zawodowe” – mówi Ştefan Gaibu. – „Mocno jednak wierzę w siłę i energię mojego pokolenia, w jego zdolność do zarządzania i dostosowanie społeczne i ekonomiczne. W karierze przyświecają mi dyskrecja, moralność, entuzjastyczna chęć przezwyciężania ograniczeń, ciągłe samodoskonalenie i zdobywanie wiedzy. Prawdziwą wartością naszego pokolenia jest też pasja, z jaką podchodzimy do wykonywanych obowiązków. Rok 2013 będzie dla nas bardzo ważny z uwagi na szereg międzynarodowych projektów o dużym znaczeniu dla Dacii i Grupy Renault. Wiem jednak, że damy radę, bo mam dojrzały i doświadczony zespół i chętnie obejmuję funkcję szefa tej znakomitej grupy ludzi”.
Departament Logistyki Dacii operujący w zakładach w Mioveni zajmuje się spedycją samochodów i części zamiennych dla marek Dacia, Renault i Nissan do fabryk, w których powstają auta Dacii i Aliansu pod różnymi brandami. W ciągu ostatnich siedmiu lat dział ten wysłał przeszło 6 milionów metrów sześciennych części, które trafiły do 2,5 miliona pojazdów. Obecnie rumuńscy logistycy wysyłają części do trzynastu zakładów Aliansu, w tym do jednego w Rumunii, w Pitesti.
KG
Najnowsze komentarze