Co najmniej podwojenie udziałów marek Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Opel, Fiat, Alfa Romeo czy Jeep w rynku to główny element nowej nowej polityki Stellantis w Polsce. Została zaprezentowana na niedawnym spotkaniu Grzegorza Zalewskiego, nowego dyrektora generalnego spółki w Polsce.
Kilka dni temu miało miejsce spotkanie przedstawicieli Stellantis Polska z dealerami. Grzegorz Zalewski, dyrektor generalny, przedstawił założenia nowej polityki koncernu wobec polskiego rynku. Na spotkaniu pojawiły się plany co najmniej dwukrotnego zwiększenia w nim udziałów, mówiono też o strategii cenowej i marketingu poszczególnych produktów.
Zobacz: testy samochodów nowych i używanych
Nie brakowało też tematów trudnych, jak choćby polityka Stellantis wobec silników 1.2 PureTech – tutaj polski oddział musi opierać się na tym, co zostanie ustalone we Francji, w Europie prowadzona jest bowiem wspólna polityka gwarancyjna. Grzegorz Zalewski jest doświadczonym menadżerem branży motoryzacyjnej. Swoje doświadczenie zdobywał w grupie Renault. Nowe pomysły i cele wywołały wśród dealerów ożywioną dyskusję i rozbudziły nadzieję na pozytywne zmiany.
Zobacz: aktualności ze świata motoryzacji
Jeśli za deklaracjami wzrostu udziałów w rynku pójdą odpowiednie wsparcie i narzędzia w postaci zmiany polityki cenowej oraz odpowiedniego marketingu i promocji a także zmiany w komunikacji to Stellantis ma dużą szansę nie tylko na wzrosty ale też odniesienie sukcesu.
W przyszłym tygodniu planowane jest spotkanie Zalewskiego z mediami – ma na nim podzielić się z dziennikarzami planami i celami jakie stawia przed firmą. Będziemy je dla Was relacjonować.
Najnowsze komentarze