Koncern Stellantis, właściciel takich marek jak Citroën, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Peugeot czy Opel, planuje wprowadzenie na rynek koreański Avengera, pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a marki Jeep, w drugiej połowie tego roku. Powodem tego decyzji jest chęć odzyskania zaufania klientów oraz wzmocnienie wizerunku marki Jeep w Korei – poinformowała dyrekcja firmy.
W czasie briefingu prasowego Bang Sil, dyrektor zarządzająca Stellantis Korea, podkreśliła, że na rynku koreańskim istnieją zarówno wyzwania, jak i możliwości. Porównała sytuację na rynku motoryzacyjnym do zmian zachodzących w branży mediów, gdzie tradycyjne nadawcy zostali zastąpieni przez usługi streamingowe. Jego zdaniem marki Stellantis, takie jak Jeep i Peugeot, mogą zaspokoić potrzeby klientów szukających alternatywnych rozwiązań na rynku samochodowym.
Bang Sil zaznaczyła także, że około 50% klientów Stellantis, korzystając z możliwości, przesiada się z pojazdów koreańskich na modele Jeepa i Peugeota. W związku z tym, dyrektor zarządzający jest przekonana, że jeśli uda się wypracować odpowiednią strategię, to samochody koncernu mają duże szanse na zdobycie większej liczby klientów.
Zobacz: Wiadomości motoryzacyjne. Codziennie, aktualne, ciekawe
Oprócz wprowadzenia na rynek Avengera, Stellantis planuje również wprowadzenie modelu Peugeot 308 mild hybrid w drugiej połowie tego roku. Jest to część działań producenta mających na celu wzmocnienie marki i sprostanie wymaganiom rynku koreańskiego, na którym działają też rodzimy Hyundai czy produkowany także na miejscu Renault.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów. pomiary, spalanie, opinie
Najnowsze komentarze