Wydarzenie 7 Dni Peugeot przyczyniło się do wzrostu sprzedaży marki Peugeot w Czechach.W tygodniu promocyjnym koncesjonariusze otrzymali ponad tysiąc zamówień, głównie na samochody do produkcji.Dynamiczne tempo sprzedaży, jakie udało się wypracować podczas wydarzenia 7 Dni Peugeot, pozwoli na utrzymanie szczególnie korzystnych ofert leasingu operacyjnego w nadchodzących miesiącach.
„Pierwsza tegoroczna impreza 7 Dni Peugeot przerosła nasze oczekiwania” – mówi Filip Lapka, dyrektor sprzedaży marki Peugeot w Czechach. – „Udało nam się przyciągnąć do naszych salonów wielu klientów. Było jednak jasne, że nie skusiła ich nie pierwotna cena, ale szerokość, atrakcyjność i ogólna strategia przyjaznej ceny naszej oferty produktowej. Świadczy o tym fakt, że klienci szczególnie wymagali wyższego poziomu wyposażenia i zamawiali do produkcji bogato wyposażone samochody. Zamówienia te, które pomogą nam ustabilizować dobre wolumeny sprzedaży także w nadchodzących miesiącach, stanowią aż 70% całości”.
Poznaj aktualną gamę Peugeot w Polsce
Zgodnie z oczekiwaniami, najbardziej pożądanym modelem eventu 7 Dni Peugeot był Peugeot 2008. Tym samym w ciągu tygodnia na tego miejskiego SUV-a zebrano prawie 300 zamówień. Następne miejsce w rankingu popularności zajął Peugeot 208 ze 170 zamówieniami. Zainteresowanie wzbudził także Peugeot Rifter z silnikiem wysokoprężnym, który po dłuższej przerwie powrócił do portfolio produktowego marki. Liczba zamówień tego modelu sięgnęła 130. Peugeot 308 SW (110 sztuk) i siedmiomiejscowy SUV Peugeot 5008 (100 sztuk) również osiągnęły granicę co najmniej stu zamówień.
„Powodów do zadowolenia mamy kilka: Klienci do nas wracają, moce produkcyjne osiągają potrzebny nam poziom, a przede wszystkim mamy mnóstwo nowości. Właśnie rozpoczęliśmy wprowadzanie poliftingowego Peugeota 208, przygotowujemy nowe SUV-y Peugeot 3008 i 5008, a pełna linia pojazdów użytkowych pojawi się w nowej, bardzo atrakcyjnej formie. Jednak pomimo dotychczasowych sukcesów nie możemy odpuścić naszej ofensywy sprzedażowej i wciąż musimy przygotowywać dla naszych klientów ciekawe oferty. Obecnie jest to głównie bardzo korzystny leasing operacyjny” – mówi Filip Łapka.
Leasing operacyjny stał się w ostatnich miesiącach bardzo popularnym produktem w Czechach. Dzięki niskim ratom, wysokiemu komfortowi oraz prostocie i szybkości zakupu samochodu zyskuje coraz większą rzeszę klientów, zwłaszcza wśród klientów prywatnych i przedsiębiorców, którzy do tej pory nie rozważali tej formy finansowania. Nic dziwnego, że podczas 7 Dni Peugeot rozwiązanie to cieszyło się sporym zainteresowaniem. Najtańszym modelem marki jest nowy Peugeot 208 dostępny już za 5.623 CZK (ok. 950 zł) miesięcznie, a następnie Peugeot 2008 za 6.565 CZK (ok. 1.110 zł) miesięcznie. Siedmiomiejscowy SUV 5008, zanim pod koniec roku zostanie zastąpiony przez nową generację, pożegna się z klientami bardzo atrakcyjną ratą w wysokości 9.600 CZK (ok. 1.622 zł) miesięcznie.
Tutaj znajdziesz więcej informacji na temat samochodów Peugeot na naszym wortalu
Klienci korporacyjni mogą z kolei finansować lekkie samochody dostawcze w ramach leasingu operacyjnego, na przykład nowy Peugeot Partner jest dostępny za 11.169 CZK (9.230 CZK bez VAT) miesięcznie, a nowy Peugeot Expert za 12.583 CZK (10.399 CZK bez VAT) miesięcznie.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze