Szczególną uwagę przy projektowaniu Latitude poświęcono komfortowi podróżnych, w tym wrażeniom akustycznym. Auto jest przy tym jednym z pierwszych samochodów w klasie, w którym zastosowano fotel kierowcy z masażem oraz trzystrefową klimatyzację.
Na rynku rosyjskim oferta obejmować będzie dwie wersje silnikowe. Pierwsza napędzana będzie przez 139-konny silnik 2.0 (moc maksymalna osiągana przy 6.000 obr./min.) oferujący 191 Nm momentu obrotowego (przy 4.400 obr./min.). Średnie spalanie auta wyposażonego w ten silnik wyniesie ok. 8,3 litra na 100 km.
Drugi silnik proponowany w Latitude, to 177-konna jednostka V6 o pojemności 2,5 dm³. Tutaj również szczytowa moc dostępna jest przy 6.000 obr./min. Mamksymalny monent obrotowy wynoszący 233 Nm dostępny jest również przy 4.400 obr./min., a napęd przekazywany jest za pośrednictwem sześciobiegowej skrzyni automatycznej. W tej wersji samochód rozpędzać się ma do 209 km/h, a średnie spalanie wyniesie 9,7 litra na setkę.
Latitude produkowany jest w zakładach w Busan w Korei Południowej.
KG
zdjęcia: magazyn „Za ruliem”
Najnowsze komentarze