W Rosji przeprowadzono badanie pod nazwą „Preferencje rosyjskich właścicieli samochodów przy wyborze samochodu”. Postanowiono sprawdzić, które marki są postrzegane jako te, które nie tylko służą do przemieszczania się, ale również dają przyjemność z jazdy. W TOP 10 pojawił się Citroen.
Raport opisuje proces wyboru samochodu, w tym czas spędzony na poszukiwaniu pojazdu, wykorzystane źródła informacji, parametry wyboru, rola jazdy próbnej, przedstawia ocenę intensywności użytkowania samochodu (częstotliwość użytkowania, rola samochodu w stylu życia właściciela, dostępność opcji i ocena ich przydatności itp.). Raport przedstawia również plany właścicieli samochodów dotyczące zmiany auta (powody zmiany, ponowny wybór marki, ocena czynników wpływających na wybór, znaczenie opcji przy wyborze samochodu, plany ubezpieczeń i wiele innych).
Według badania przeprowadzonego w listopadzie 2018 r. francuska marka Citroen znalazła się na 10 miejscu. W badaniu wzięło udział ponad 1.800 właścicieli samochodów z lat 2013-2018 spośród 30 marek, znajdujących się na rynku rosyjskim.
źródło: AvtoRosija
Najnowsze komentarze