Czasy dużych silników benzynowych i diesla powoli mijają. Na rynku wtórnym można jednak wciąż kupić kilka ciekawych modeli, które mają pod maską coś więcej niż litr czy półtora pojemności. Dzisiaj przyjrzymy się najtańszym ofertom aut marki Renault.
Żeby stać się posiadaczem V6 wystarczy kilka tysięcy złotych. Później przyjdą jeszcze wydatki związane z przygotowaniem auta do eksploatacji, ale to już można robić stopniowo. Do przeglądu wybraliśmy samochody bezwypadkowe, deklarowane jako sprawne. Kryterium podstawowym jest silnik V6 o pojemności 3 litrów lub więcej, zasilany benzyną lub olejem napędowym.
Renault Espace 3.0 dCi
Najtańszym obecnie używanym samochodem z silnikiem V6 w Renault, jaki znaleźliśmy, jest Espace 3.0 dCi w wersji Privilege. Auto, pochodzące z roku 2003, wyposażono w automatyczną skrzynię biegów. Problemem może być awaryjny diesel, te jednostki warto kupować z roczników 2005 i wyżej, gdy poprawiono wiele bolączek.
W tym samochodzie zamontowano nieoryginalne radio Android, jest też dołożona kamera cofania. Mało estetyczne kable trzeba będzie uporządkować, auto wymaga też inwestycji w kosmetykę m.in. kierownicy. Deklarowany przebieg 253.000 km.
Renault Grand Espace 3.5 V6
12.700 zł trzeba dać za pochodzącego z 2003 roku Espace w wersji Grand, pod którego maską zamontowano 3.5 V6. Auto w pięknym kolorze sprowadzone, topowa wersja wyposażenia i duża benzyna, która też ma swoje kaprysy.
Wnętrze tego egzemplarza wygląda na bardziej zadbane niż poprzedniej oferty ale i cena jest odpowiednio wyższa. Deklarowany przebieg to 284 tysiące kilometrów.
Renault Laguna 3.0 V6
Nieduża, lekka Laguna z dużym silnikiem? Jeździ się tym bardzo przyjemnie, chociaż cena dość wysoka. Za rocznik 2001 trzeba dać 12.900 zł.
207 KM, automatyczna skrzynia biegów i topowe wyposażenie z brązową skórą łącznie – także na kokpicie. Fajne połączenie, ale kosztowne.
Ten egzemplarz jednak wizualnie zdecydowanie się wyróżnia.
Najnowsze komentarze