Stellantis Argentina kontynuuje swoje działania na rzecz różnorodności płci w świecie motoryzacyjnym, zarówno w odniesieniu do współpracowników firmy, jak i społeczności zewnętrznej, stawiając w centrum przede wszystkim klientów swoich marek. Z tej okazji Citroën Argentina przedstawia program Women by Citroën, mający na celu jeszcze większe przybliżenie kobietom obsługi posprzedażowej w swojej sieci dealerskiej poprzez serię teoretyczno-praktycznych rozmów edukacyjnych na temat prawidłowego użytkowania i serwisowania samochodu.
Kobiety uczestniczą w podejmowaniu decyzji o zakupie auta rodzinnego w 80% przypadków sprzedaży nowych samochodów. Później jednak praktycznie nie pojawiają się w warsztatach w okresie użytkowania ich samochodów. Aby kobiety nie były zależne od nikogo innego, jeśli chodzi o dbanie o swój samochód, te teoretyczno-praktyczne warsztaty zostały stworzone przez Citroën Argentina z myślą, aby dealerzy marki z całego kraju mogli zebrać i zatrzymać swoich klientów. Warsztaty Women by Citroën adresowane są do kobiet, które chcą poznać idealne wskazówki dotyczące prawidłowej jazdy i dbania o samochód na co dzień.
Te warsztaty są prowadzone wyłącznie przez kobiety dla kobiet, są całkowicie bezpłatne i trwają półtorej godziny. Aby wziąć w nich udział należy pojawić się osobiście u dealerów marki na terenie całego kraju. Po rozmowie goście mają możliwość pozostania na jeździe próbnej samochodami, które dealer oferuje w formie demonstracyjnej.
„30% praw jazdy w naszym kraju jest w posiadaniu kobiet, a jeśli chodzi o to, kto naprawdę jeździ po ulicach Argentyny, liczba ta spada do 20% populacji kierowców. Wciąż pozostaje wiele do zrobienia, aby nadal przybliżać kobiety do świata motoryzacji. W Stellantis ciężko pracujemy, aby zatrudniać kobiety w firmie, ale prowadzimy również działania wzmacniające pozycję kobiet, które w taki czy inny sposób są związane z naszymi markami. Z tej okazji z Women by Citroën dotrzemy do naszych klientek, aby przybliżyć im obsługę posprzedażną, ale także do wielu innych kobiet, które chcą poznać najlepsze wskazówki, by same mogły dbać o swoje samochody” – powiedziała Soledad Bereciartua, kierowniczka ds. mediów i PR Citroën Argentina oraz twórczyni Women by Citroën.
Program teoretyczno-praktycznych wykładów Women by Citroën to:
– wskazówki dotyczące użytkowania i zarządzania w celu optymalizacji zużycia paliwa;
– prawidłowe pozycja za kierownicą, aby systemy bezpieczeństwa działały prawidłowo;
– używanie pasów bezpieczeństwa (również w ciąży) i konsekwencje ich nieużywania;
– jak bezpiecznie podróżować z dziećmi;
– konsekwencje przewożenia luźnych przedmiotów w przedziale pasażerskim; jak je prawidłowo zabezpieczyć;
– znaczenie stanu opon i konsekwencje braku prawidłowego ciśnienia i zużytego bieżnika;
– konserwacja silnika: jak sprawdzać płyny (chłodzący, olej, do spryskiwaczy, hamulcowy itp.);
– jak zmienić koło.
Często panie uznawane są za wręcz atechniczne. Program Women by Citroën stara się zmienić podejście do kobiet, które nie tylko potrafią być znakomitymi kierowcami, ale i niejedna z nich doskonale radzi sobie z obsługą swego auta. Żeby takich pań było więcej, warto wprowadzić program edukacyjny.
A może by tak w Polsce?…
Krzysztof Gregorczyk; video i zdjęcia: Citroën Argentina
Najnowsze komentarze