Dotyczy to zresztą nie tylko przedstawicielstw francuskich producentów. Miesiąc wcześniej Peugeot Polska zajmował dopiero czwartą pozycję pod względem wartości zamieszczonych reklam, a w sierpniu uplasował się na drugim miejscu. Co ciekawe – wydatki na reklamę w stosunku miesiąc do miesiąca Peugeot Polska zmniejszył o ok. 400 tys. zł – do poziomu 2,9 miliona zł.
Dość agresywną, praktycznie nieprzerwaną, kampanię reklamową swoich samochodów prowadzi też Citroën Polska. Agresywną, ale jakże miłą w odbiorze! Firma wydała na ten cel już 33,7 miliona zł od początku roku i w tym względzie plasuje się na czwartym miejscu w kraju.
Tak sobie myślę, że gdyby Citroën Polska udostępnił kilka sztuk modelu C6 na potrzeby redakcji wortalu francuskie.pl, to byłaby to znakomita reklama za dużo mniejsze pieniądze… Moglibyśmy zrealizować nawet dość karkołomny pomysł przeprowadzenia porównawczych testów C6 z każdym innym samochodem trafiającym w nasze łapska. Sądzę, że w ramach pozytywnej kampanii reklamowej tego modelu – C6 wygrywałby ze wszystkim ;-)))
KG
Najnowsze komentarze