Fabrice Crevola studiował nauki ekonomiczne na University of Sussex w Brighton, a następnie marketing w Ecole de Management w Lyonie. Z Renault związał się w 1994 r., kiedy to rozpoczął staż w portugalskiej filii firmy w Dyrekcji Marketingu (C.S.N.E.). Po powrocie do Francji obejmował kolejne funkcje, organizując w Renault Argenteuil lokalne akcje marketingowe, zajmując się sprzedażą samochodów, aż wreszcie obejmując stanowisko Szefa Gamy Megane w Dyrekcji Marketingu Renault Francja. Następnie został mianowany Koordynatorem Marketingu w filii handlowej Renault we Włoszech. W 2007 r. objął stanowisko Sekretarza Wykonawczego Zastępcy Dyrektora Generalnego Renault, a później Szefa Sprzedaży i Szefa Zakładu Renault Retail Group w Bezons. W 2009 r. został powołany na stanowisko Szefa Działu Cen i Efektywności Nakładów Marketingowych w Dyrekcji Marketingu i Komunikacji Koncernu Renault. Prywatnie interesuje się filmem oraz uprawia narciarstwo, biegi oraz gra w golfa.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze