Na zakończonym niedawno Salonie Samochodowym w Paryżu Citroën pokazał oficjalnie trzecią generację swojego modelu C3. Już podczas tej wystawy branżowej demonstrowano także egzemplarz z serii limitowanej Feel 3, który – jak się okazuje – trafi na rynek. Powstanie tylko 250 egzemplarzy.
Kolorowy i świeży stylistycznie C3 Feel 3 stworzono w duchu American college. Prezentuje on możliwości personalizacji tego miejskiego autka o nadzwyczaj zgrabnej sylwetce. Nadwozie Citroëna C3 Feel 3 jest oczywiście dwukolorowe – z białą (Polar White) karoserią wspaniale współgra czerwony (Sport Red) dach ożywiony dodatkową naklejką. Czerwień dachu przełamana jest wzdłużnymi prążkami, a na naklejce pojawiło się oznaczenie C3 wydrukowane czcionką faktycznie przywodzącą na myśl amerykańskie uniwersytety.
Citroën twierdzi, że ta czcionka doskonale łączy tradycję z nowoczesnością, a do takich wartości odwołuje się Nowy C3, nie tylko w wersji Feel 3. Dodajmy, że samochody z tej serii limitowanej mają dodatkowo przyciemnione szyby tylne boczne oraz tylną, co wzmacnia efekt „pływającego dachu”.
Czerwień pojawia się także we wnętrzu samochodu.
Citroën C3 Feel 3 posadowiony został na 17-calowych felgach ze stopów lekkich z efektem diamentowym. Bazuje na wersji wyposażeniowej Shine, a pod maską pracuje 110-konna odmiana znakomitego trzycylindrowego silnika benzynowego 1.2 PureTech wyposażonego w system Stop&Start.
Naturalnie auto wyposażone jest w wiele elementów charakterystycznych dla tego modelu:
– Citroën ConnectedCAM™ – technologię debiutującą w C3; to zintegrowana z samochodem kamera z szerokokątnym obiektywem i rozdzielczością HD pozwalającą na rejestrowanie tego, co dzieje się podczas jazdy; świetnie uwypuklono to w nowych reklamach Citroëna C3; rejestrowanymi zdjęciami i filmami można dzielić się ze znajomymi na przykład na portalach społecznościowych;
– Citroën Connect Nav – system multimedialny z 7-calowym ekranem dotykowym zawierający nawigację satelitarną 3D, głosowe sterowanie i szereg funkcji pozwalających skupić się na bezpiecznej jeździe;
– Citroën Connect Box z Pakietem SOS – pozwala na kontakt z centrum serwisowym Citroëna bądź ze służbami ratowniczymi w razie wypadku;
– monitorowanie martwego pola;
– kamerę cofania.
Citroën C3 Feel 3 dostępny jest we Francji w cenie od 21.490 euro.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze