Peugeot testuje nową odsłonę modelu 508 na europejskich drogach. Reporterom udało się nawet uchwycić wnętrze pojazdu. Wykończenie i stylistyka będzie zbliżona do 3008 oraz 5008, pojawi się nowoczesny i-Cockpit.

Premiera Peugeota 508 zbliża się wielkimi krokami. Debiut odbędzie się już we wrześniu tego roku podczas salonu samochodowego we Frankfurcie. Pojawia się więc coraz więcej wzmianek o nowym modelu spod znaku lwa. Widzieliśmy już zdjęcie szpiegowskie 508, a nawet wizualizację, w końcu możemy zobaczyć wnętrze pojazdu.

Obecna generacja 508 znajduje się już dosyć długo na rynku, gdyż od 2011 roku, zdążyła się więc nieco zestarzeć. Wygląda na to, że w samochodzie zmieni się bardzo wiele, jeśli nie wszystko. Na pierwszym zdjęciu widać, że aranżacja będzie zbliżona do najnowszych SUV-ów marki 3008 oraz 5008. Testowy Peugeot został wyposażony w niewielką, dwuramienną kierownicę z płaską podstawą. Ponadto możemy dostrzec wysoko położoną konsolę środkową z drążkiem automatycznej skrzyni tuż pod ręką kierowcy. Model otrzyma wielokrotnie docenianą w SUV-ach nowoczesną odsłonę i-Cockpitu, do modelu doskonale pasowałyby także wirtualne zegary z 3008. Elegancji dodaje tapicerka wykonana ze skóry skomponowana z grubymi przeszyciami.

Niestety nie wszystkie elementy są widoczne. Część z nich, jak na przykład środkowa część kierownicy czy też miejsce, w którym powinien znajdować się ekran systemu multimedialnego, wciąż są załonięte.

Wygląd zewnętrzny nowego Peugota 508 według wcześniejszych doniesień ma nosić cechy z modelu Instinct Concept. Od prototypu zaczerpnięty powinien zostać przede wszystkim ciekawy kształt przednich reflektorów. Z kolei sylwetka będzie zbliżona do nadwozia coupe. Tak prezentuje się zakamuflowany 508 podczas jazdy.

Nowa generacja 508 zostanie oparta na platformie EMP2. Pod maskę trafi jednostka 1.5 BlueHDi o mocy 130 KM, która została wykorzystana odświeżonym 308. W ofercie powinien znaleźć się także mocniejszy 180-konny 2.0 BlueHDi oraz 1.6 THP o mocy 225 KM, które zostaną sprzężone z 8-biegową przekładnią automatyczną EAT8. Jest to więc podobny zestaw zastosowany w najnowszym DS 7 Crossback. W późniejszych planach producenta jest także wersja hybrydowa.

Źródło: www.motor1.com

Galeria

Dodaj komentarz

13 komentarzy do "Peugeot 508 – pierwsze zdjęcie wnętrza"

Powiadom o
avatar
  
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
PiotrZSC
Gość

Talisman nie przypadł mi do gustu, C5 i 508 są już za długo (trącą myszką), Superb prostacki i zbyt plastikowy, Passat jest ciekawy (ale tylko w konkretnej wersji z pełnym wyświetlaczem zamiast zegarów), Alfa jest dziwna, koreańczyki bezpłciowe, Opla nie widziałem (ale Insignia w wersji 1 nie urzekła mnie), Toyota przekombinowała wnętrze, BMW, Audi, Merc (finansowo nie moja liga) zatem czekam na nowe 508. Jeśli faktycznie wnętrze będzie stylizowane na np. 3008, to będzie to samochód dla mnie. Czekam na artykuł o nowym 508 (pewnie będziecie pierwsi, pomijając materiały marketingowe u dealerów)

pawelhks
Gość

widze, ze Peugeot obok poduszek powietrznych bedzie stosowal tez koc w standardzie na kokpit? :P A moze to latajacy dywan?

3cytryny
Gość

jaram się!

kurgan
Gość

Mam nadzieję, że nowy silnik 1,5 HDI 130 KM nie przerwie wzorowej passy poprzednich silników HDI.

Wolfson
Gość

To nadal ta sama jednostka co 1.6 HDi. Zredukowano pojemność z 1560 do 1498 ccm oraz ponownie zastosowano 16 zaworową głowicę. W Fordach ten silnik raczej nie sprawia problemów więc jestem dobrej myśli. Mnie szkoda trochę utraconej pojemności. Nie wierzę, że bez downsizingu nie dało się spełnić nowych norm emisji spalin.

kurgan
Gość

Do Wolfson. Mam nadzieję, że zmniejszona pojemność, a zwiększona moc nie odbiję się na wytrzymałości jednostki, ponieważ zamierzam kupić auto z tym silnikiem, nówkę i na długie lata.

Piotr
Gość
#kurgan- redakcja Auto Świat wzięła na test długodystansowy 308 1.2 PT. Przez 100 tys. km w aucie nie wydarzyło się nic, a dodam że jednym z etapów testu była jazda non-stop przez 25 tys. km z przerwami na tankowanie i zmianę kierowcy. Jeżeli nowa jednostka i to 3 cylindrowa tak dobrze się spisała, to myśle że można być spokojnym o diesla. Dla kontrastu podam, że w testowanej ale na 50 tys. km Skodzie Octavia 1.0 TSI pojawił się wyciek z turbiny i uległa uszkodzeniu tarcza hamulcowa, podobno z winy kamienia, który dostał się pomiędzy tarczę, a okładzinę. Od lat tylko… Czytaj więcej »
kurgan
Gość

Panie Piotrze. Taki test, to nie test. Nie było kluczowej i najtrudniejszej sprawy dla silnika, czyli rozłożone w długim czasie „zimne starty i stopy” oraz przejazdy na krótkich odcinkach. Wtedy dopiero silnik dostaję „w tyłek”. Pozdrawiam.

Piotr001
Gość

Sorry! Za bardzo się nie znam, bo przejeżdżam „tylko” około 80 tys. km rocznie francuskimi autami. I tak przez około 15 lat. Wiem, amatorka! Rownież pozdrawiam!

kurgan
Gość

Nie, nie. Nie miałem nic złego na myśli. Ja też jeżdżę od kilku ładnych lat Peugeotami. Obecnie mam już drugiego Peugeota i zamierzam się trzymać tej marki. Cały czas jeżdżę dieslami HDI i jestem bardzo zadowolony. Chciałbym aby tak zostało, więc napisałem o moich obawach związanych z wprowadzeniem nowego silnika.

Piotr001
Gość

Z roku, na rok widzę tylko pozytywne zmiany w Peugeot. W końcu jest lepsza powłoka lakiernicza w tych nowych modelach. Bo chociaż wcześniejsze nie rdzewiały, ale wady lakiernicze w postaci odprysków, czy „purchli” niestety się pojawiały. Silniki- rewelacja! Czy 1.6 HDi, czy 2.0 HDi z automatem, który lubię najbardziej, są po prostu genialne.

gqx
Gość

Nie wiecie może kiedy peugeot przejdzie w końcu na DZIESIĘTNY system nazewnictwa a nie dziewiątkowy jak teraz?! :/

Ramzes
Gość

Ale o co chodzi?

wpDiscuz