Citroën od swojego zarania słynie z niebanalnych reklam. To niesamowita kreatywność Andre Citroëna zaskakiwała jemu współczesnych, a duch wizjonera i twórcy marki do dziś przejawia się w kolejnych kampaniach. Dowodem na to jest Citroën C4 Cactus OneTone w fantastycznej reklamie, która właśnie trafia na anteny francuskich telewizji.
„Dla tych, którzy nie chcą zadowolić wszystkich” – to przesłanie klipu, który za chwilę będziecie mogli zobaczyć i Wy. I to bez potrzeby posiadania telewizora i opłacania abonamentu RTV. Wystarczy komputer z dostępem do Internetu, a skoro czytacie te słowa, to znaczy, iż oba te warunki spełniacie. Nawet, jeśli rolę komputera pełni smartfon. A tej fantastycznej reklamie nie mogliśmy kilku słów nie poświęcić.
O samym Citroënie C4 Cactus OneTone pisaliśmy dwa i pół tygodnia temu. To seria limitowana dobrze znanego i jakże oryginalnego samochodu. Wyróżnia się praktycznym brakiem kontrastowości, co w gamie tego modelu jest czymś naprawdę wyjątkowym. To trzeba mieć talent – wyróżniać się brakiem wyróżniania się ;-) Od lat próbują to robić Volkswagen i Audi, ale z miernym skutkiem – są nijakie. Citroën C4 Cactus OneTone osiąga efekt piorunujący. Zresztą w komentarzach pod prezentacją tej wersji wyrażaliście się jasno – spodobało Wam się OneTone.
Teraz Citroëna C4 Cactus OneTone zaprezentowano w fantastycznej reklamie. Ale obejrzyjcie ją sobie najpierw, a potem do tematu wrócimy.
Popularny program z cyklu talent show. Wersja dla młodych uczestników. Na scenie pojawia się ugrzeczniona, anielska wręcz dziewczynka, Annabel. Schludnie ubrana, gładko uczesana, skromna, ale nie pozbawiona pewnej śmiałości. Wszyscy spodziewają się, że występ będzie nastrojowy, może nawet przepełniony nostalgią. Z pewnością zaś nikt nie myślał o tym, co się stało…
I właśnie taki, jak w tej fantastycznej reklamie, jest Citroën C4 Cactus OneTone. Elegancki, niekontrastowy, ale zupełnie nie stracił swojej kolcowatości. Cactus, to Cactus – kłuć musi ;-) Tak, jak Annabel – aniołek w ludzkiej skórze nagle wybucha hardrockowym śpiewem („Fast as the light / Dark as the night / I am the firedrake”) budząc zdziwienie, które szybko przeradza się w zachwyt. A po nagraniu wraca spokojnie na tylnym siedzeniu Cactusa OneTone.
Citroën C4 Cactus OneTone w tej fantastycznej reklamie pokazany zostanie premierowo na antenie telewizji TF1 bezpośrednio przed programem „The Voice” w sobotę, 18. lutego 2017. Od następnego dnia klip trafi do innych stacji, platform satelitarnych i telewizji kablowych. Łącznie przewidziano 1.757 emisji w ciągu 10 dni. Następnie film trafi do innych krajów europejskich.
A co Wy myślicie o tej fantastycznej reklamie?
Krzysztof Gregorczyk; video i zdjęcia: Citroën
Najnowsze komentarze