DS 7 Crossback trafił w modny segment i jednocześnie w gusta klientów. Wprowadzenie modelu na rynek w ubiegłym roku, przyczyniło się do wzrostu sprzedaży francuskiej marki w Europie oraz na świecie.
Marka DS Automobiles zanotowała pierwszy od 5 lat wzrost sprzedaży na świecie, który wyniósł 0,8%. Francuski producent sprzedał w 2018 roku 53.265 egzemplarzy samochodów. W kwietniu ubiegłego roku do salonów trafił nowy model DS 7 Crossback, który jest opisywany przez producenta jako pierwszy DS nowej generacji. Wygląda na to, że samochód wpadł klientom w oko. W ubiegłym roku zarejestrowano 27.786 egzemplarzy SUV-a w 31 krajach. SUV był najlepiej sprzedającym się modelem marki na świecie. W roku 2017 miejsce pierwsze zajmował DS 3.
DS 7 Crossback stanowił 52% całej sprzedaży DS. Klienci wybierają przede wszystkim samochody z górnej części cennika. 54% klientów preferowało SUV-a w najbogatszych poziomach wykończenia (wersje: Grand Chic i Executive), 39% zdecydowało się na system DS Connected Pilot.
Największym wzrostem (6,7%) francuska marka może pochwalić się w Europie, a także we Francji. Według DS Automobiles DS 7 Crossback był liderem w segmencie premium SUV we Francji w okresie od kwietnia do grudnia 2018 roku.
W roku 2018 producent rozwinął swoją sieć dystrybucji na świecie. Otwarto 18 nowych salonów dealerskich w 14 krajach.
W roku 2019 DS Automobiles wciąż zamierza rozwijać swoją sieć dystrybucji oraz ofertę modelową. W salonach pojawi się model DS 3 Crossback, który będzie dostępny również w wersji elektrycznej E-Tense oraz hybrydowa wersja modelu DS 7 Crossback o mocy 300 KM.
Najnowsze komentarze