Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny mieli okazję przetestować modele Renault Kadjar i Megane w ramach kampanii towarzyszącej akcji 365 dni testów Renault.
Zgodnie z hasłem Easy Life Renault wprowadziło rozwiązanie, które umożliwia każdej zainteresowanej osobie udział w jednodniowych testach samochodów marki. Aby wyrazić chęć uczestnictwa, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie testujzpasja.pl
Członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny dołączyli do grupy testerów akcji 365 dni testów Renault. Skoczkowie przetestowali rozwiązania zastosowane w modelach Renault Kadjar i Megane, a rezultat testów będzie można zobaczyć m.in. w mediach społecznościowych. Renault Polska jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego.
Akcja 365 dni testów Renault pozwala każdej zainteresowanej osobie przetestować auta Renault i zastosowane w nich rozwiązania ułatwiające kierowcom jazdę. Do testów dostępne są Renault Kadjar i Megane, a w przyszłości dołączą do nich kolejne modele. Na jednodniowe jazdy testowe można umówić się za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie testujzpasja.pl Znajdują się tam również informacje o praktycznych ułatwieniach oferowanych przez Renault oraz relacje z testów.
Wykorzystując hashtag #testujzpasja, wszyscy testujący mogą podzielić się swoimi wrażeniami w mediach społecznościowych. Inicjatywie 365 dni testów Renault towarzyszy kampania reklamowa.
Akcja 365 dni testów Renault wpisuje się w strategię Easy Life. Celem Renault jest nieustanne ułatwianie życia użytkownikom swoich aut. Możliwość umówienia się na jednodniowe jazdy testowe za pomocą kilku kliknięć to kolejny krok w tym kierunku.
Za kampanię towarzyszącą akcji odpowiadają Agencja Publicis i dom mediowy OMD. Produkcją zajęła się Filmokracja, a za reżyserię odpowiada Michał Gazda. Operatorem był Tomasz Augustynek, a fotografem Jakub Kaźmierczyk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Renault Polska
Renault jest obecne w Polsce od 1991 roku i jest jednym z głównych graczy na rynku motoryzacyjnym. W 2018 roku Grupa Renault osiągnęła rekord sprzedaży na terenie Polski. Zarejestrowano 64.217 nowych aut marek Renault i Dacia.
Zgodnie z hasłem marki – Easy Life, Renault tworzy innowacje, które ułatwiają życie klientom. Produkty i usługi marki są przyjazne użytkownikom i uwzględniają ich różnorodne potrzeby. Samochody Renault wyposażono w nowoczesne rozwiązania, które pozwalają pozostać w stałej łączności z pracą i domem np. dzięki współpracy samochodu ze smartfonem. Systemy multimedialne takie jak R-LINK 2 sprawiają, że dotarcie do celu staje się łatwiejsze, a podróż sprawia jeszcze większą przyjemność. Samochody Renault posiadają również liczne systemy wspomagające prowadzenie, dzięki którym jazda może być bardziej bezstresowa, bezpieczna i płynna. Aktywny regulator prędkości, systemy kontroli martwego pola i wspomagania parkowania Easy Park Assist to tylko przykłady stosowanych rozwiązań.
Renault Polska jest Partnerem Oficjalnym Polskiego Związku Narciarskiego.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze