Nawet największym firmom zdarza się zapomnieć lub nie pomyśleć o wykupieniu lub przedłużeniu domeny. To adres www, który wpisuje się w pasek przeglądarki, by dotrzeć na daną stronę.
Takie historie od czasu do czasu się zdarzają. Kilka miesięcy temu Google zapomniało o przedłużeniu jednego ze swoich adresów w Ameryce Południowej. W efekcie pod adresem Google.ar nie znajdziecie popularnej wyszukiwarki, a prywatną stronę. Domeny zapominano wykupić dla marek i produktów wielokrotnie. Niekiedy może to przynieść wymierne straty – jeśli dotyczy to na przykład sklepu internetowego. Koszty odkupienia domeny lub zmiany adresów na wszystkich materiałach również są duże.
Zobacz: Nowe samochody Citroën. Promocja na C3 Aircross – od 899 zł brutto miesięcznie
Internet odgrywa bardzo ważną rolę w strategii rozwoju koncernu Stellantis. To przez sieć ma odbywać się coraz większa część sprzedaży. Testy takich rozwiązań Citroën prowadził w Anglii oraz w Indiach. Zakup samochodu przez internet, wygodnie, ze swojego mieszkania czy domu, będzie coraz bardziej popularny. Po wybraniu modelu i określeniu warunków płatności klientowi pozostaje tylko czekać na dostawę pod dom.
Zobacz: Historia marki Citroën i jej związki z Polską
W Polsce Citroën prawdopodobnie zapomniał wykupić domenę www.citroën.pl. Być może nikt ni o tym nie pomyślał, bo jest mało prawdopodobne, by ktokolwiek w naszym kraju używał charakterystycznej literki ë, która znajduje się w tym adresie, jest faktem, że ów adres nie należy ani do Stellantis Polska, ani do żadnego innego podmiotu powiązanego z koncernem.
Najnowsze komentarze