Wczoraj ukazały się oba tygodniki motoryzacyjne. MOTOR pokazał na okładce malutkie zdjęcie Peugeota 206+, porównał też Jeepa Compassa z Toyotą C-HR. Czy miłośnicy francuskich aut powinni kupić ten numer?
MOTOR nr 42 (3617) z 17.X.2022
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 3,49 zł
Koszt 1 strony: ponad 7,2 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Alpine, Dacia, Opel
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: 206, 206+, 207, 208, 3008, Arkana, Captur, Clio, R5, Scenic, Trafic, A110, GT X-Over, Bigster, Duster, Sandero, Corsa
Na stronie 6. w dziale W skrócie MOTOR wspomina o jubileuszu związanym z wyprodukowaniem 12,5-milionowego samochodu w fabryce w Tychach. Był to Fiat 500.
Niżej wspomniano jeszcze o wprowadzeniu do polskiej oferty Nissana elektrycznego modelu Townstar. To auto użytkowe zbliżone do Renault Kangoo E-Tech.
Na stronach 6-7 podsumowano sprzedaż nowych aut w Polsce w okresie pierwszych trzech kwartałów bieżącego roku. My zrobiliśmy to dwa tygodnie temu. MOTOR wspomniał Dacię, pokazał model Duster, nie zabrakło też wzmianek o Renault, Alpine, Peugeocie, Citroënie, Oplu, DS Automobiles i innych markach Stellantis. Jeśli chodzi o modele, to poza Dusterem z grona interesujących nas aut wspomniano jeszcze Dacię Sandero, Fiata 500, Nissana Qashqaia, Opla Corsę, Renault Clio, Peugeota 208, Renault Trafic’a, Captura i Arkanę.
W dziale Przyszłe premiery na stronie 8. MOTOR wspomniał m.in. Fiata Pandę, Renault 5 EV, Alfę Romeo Giulię, Alpine GT X-Over, Dacię Bigster oraz Peugeota 3008.
Na tej samej stronie pojawiła się krótka wzmianka o opracowaniu Alpine A110 R. Auto jest właśnie pokazywane na Salonie Samochodowym w Paryżu i miałem okazję osobiście je obejrzeć.
Starcie Jeepa Comapssa z Toyotą C-HR MOTOR zamieścił na stronach 18-21. Toyota dysponuje większą mocą, ale faktycznie trudno jest znaleźć w obrębie obu modeli takie wersje, by były zbliżone napędami. Mimo tej niekorzystnej różnicy Jeep, droższy od japońskiego konkurenta, okazał się samochodem lepszym! Kompletnie się takiego werdyktu nie spodziewałem!
Renault Clio w barwach Traficar pojawiło się w artykule zamieszczonym na stronach34-35.
Czytelnik tygodnika MOTOR pyta na stronie 36., czy nie całkiem działające elektroniczne zegary w Scenic’u II są podstawą do oddania samochodu sprzedającemu.
Z artykułu opublikowanego na stronie 37. wynika, iż Dacia Duster zdaniem niemieckiego ADAC należy do grona najmniej awaryjnych SUV-ów.
Wśród dziewięciu samochodów tanich (do 10.000 zł), ale dobrych, MOTOR przedstawia na stronach 38-41 m.in. Peugeota 206/206+. W tym drugim kokpit i stylistyka zewnętrzna były już nieco zbliżone do tego, z czym mieliśmy do czynienia w modelu 207.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze