Peugeot 508 doczekał się face liftingu. W lutym francuska marka opublikowała zdjęcia oraz szczegóły na temat modelu, ale w końcu przyszedł czas na ceny. Nowa 508-ka zadebiutowała właśnie w Niemczech.
Nowy Peugeot 508 jest dostępny w wariancie Allure w cenie rozpoczynającej się od 44.850 euro, co w przeliczeniu daje nam ok. 205 tys. zł. Na polskie ceny wciąż jeszcze czekamy i choć powinny być bardziej atrakcyjne niż w Niemczech, tanio na pewno nie będzie. Przygotujmy się na wydatek ok. 185-190 tys. zł za wersję podstawową. Klienci mają do wyboru kolory: Okenit White, Eclipse Blue, Titanium Grey, Selenium Grey, Artense Silver, Elixir Red i Perla Nera Black.
Face lifting 508 polegał głównie na zmianie wyglądu zewnętrznego samochodu. Projektanci Peugeota zastosowali nowe logo znane z 308 i 408 oraz schemat lamp przednich, w których diodowe światła do jazdy dziennej są zintegrowane z wąskimi reflektorami matrycowymi LED.
Zobacz także: Peugeot 508 I z wirtualnym kokpitem? Polak potrafi!
Na pokładzie nowego Peugeot 508 znajduje się i-Cockpit z 10-calowym ekranem dotykowym oraz nowym system multimedialnym i-Connect Advanced. Kierowca może korzystać z nawigacji, rozpoznawania mowy i bezprzewodowego podłączenia swojego smartfona. Nie brakuje również systemów wspomagania jazdy takich jak Night Vision, który wykrywa zwierzęta, pieszych lub rowerzystów w warunkach gorszej widoczności oraz półautonomicznej jazdy poziomu 2, która składa się z adaptacyjnego tempomatu z funkcją STOP & GO oraz asystenta pasa ruchu. Jest też kamera wspomagająca parkowanie oraz przełącznik pomiędzy trzema trybami jazdy (Eco, Normal i Sport).
Nowy Peugeot 508 w podstawowej wersji ma pod maską jednostkę 1,2 PureTech o mocy 130 KM, która współpracuje z 8-biegowym automatem EAT8. Wyżej w cenniku znajduje się silnik 1.5 BlueHDi 130 również sprzężony z automatyczną skrzynią biegów. Za diesla trzeba zapłacić 47.650 euro (ok. 218 tys. zł). Do wyboru klientów będą także dwie wersje typu plug-in o mocy 180 oraz 225 KM a dla szukających mocniejszych wrażeń jest topowy 508 PSE napędzany hybrydowym układem o mocy 360 KM.
Najnowsze komentarze