W ramach najnowszej kampanii komunikacyjnej marka spod znaku lwa zaprosiła wszystkich chętnych do głosowania na projekty kamuflaży, pod którymi będzie się krył nowy Peugeot 3008 podczas testów na europejskich drogach. Rezultat: wyjątkowy odzew na portalach społecznościowych marki – wybrano 6 wzorów kamuflażu!
W maju, na portalach społecznościowych marki, pod głosowanie internautów poddano dziesięć innowacyjnych i efektownych wzorów kamuflażu opracowanych przez projektantów Peugeota. Te dziesięć propozycji pozwala ukryć kształty nowego Peugeot 3008, a jednocześnie wzbudza emocje dzięki inspirującemu i optymistycznemu podejściu projektantów.
Internauci wykazali się wielką aktywnością, o czym świadczą tysiące wpisów na różnych portalach społecznościowych marki: Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.
Najwięcej głosów otrzymało sześć spośród dziesięciu propozycji przedstawionych przez projektantów:
- Paint zainspirowany motywem „Street Art”
- Menthol zainspirowany motywem „Optic Art”
- Jazzy zainspirowany motywem „Proto’type”
- Néon zainspirowany motywem „Street Art”
- Marrakech zainspirowany motywem „Optic Art”
- Tokyo zainspirowany motywem „Proto’type”.
Sześć kamuflaży wybranych przez internautów zostanie wyprodukowanych w czerwcu i umieszczonych na nowych Peugeot 3008, które będą testowane na europejskich drogach między 15 lipca a 15 sierpnia.
Zobacz także: Kokpit Peugeot 3008 III na zdjęciu: duży ekran przed kierowcą. Kiedy premiera nowego modelu?
Każdy, komu uda się zobaczyć zakamuflowanego 3008, będzie mógł zrobić mu zdjęcie (z zachowaniem zasad bezpieczeństwa) i zamieścić je na kontach społecznościowych marki z hashtagiem ##CamoCatch i @Peugeot.
Marka wyłoni drogą losowania spośród wszystkich zgłoszeń sześciu zwycięzców (jedno zgłoszenie na osobę), którzy zostaną zaproszeni, by przedpremierowo przetestować model w 2024 roku.
Od początku 2023 roku Peugeot realizuje strategię współpracy i partnerstwa z udziałem młodych artystów projektantów. Tym razem marka zainicjowała za pośrednictwem portali społecznościowych szeroką współpracę z mieszkańcami różnych krajów, mającą na celu promocję kunsztu designerskiego Peugeota wśród jak największej grupy odbiorców.
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze