Dążąc do bycia coraz bliżej swoich klientów nie tylko w momencie zakupu, ale przez cały czas, marka Lion ogłasza nową inicjatywę PEUGEOT CONFIANCE. Dzięki usługom, udogodnieniom i korzyściom zaprojektowanym w celu poprawy i ułatwienia codziennego życia swoich klientów, marka zamierza zaoferować jeszcze bardziej pozytywne i ekskluzywne doświadczenia wraz z uruchomieniem programu.
Nowa inicjatywa PEUGEOT CONFIANCE łączy jakość, szacunek i przejrzystość z przewidywalnością dla konsumenta i wyróżnia się spośród wszystkich planów obsługi klienta dostępnych na rynku samochodowym w kraju.
Wśród wszystkich zawartych w niej korzyści warto podkreślić 3-letnią gwarancję i trzy sesje serwisowe – 10.000, 20.000 i 30.000 km lub 36 miesięcy (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) – w cenie jednej. W przypadku wykupienia 3 lub więcej programów serwisowych, drugi i trzeci są opłacane przez Peugeot. Plany serwisowe w ramach programu gwarantują klientom oszczędności, elastyczność i całkowitą ochronę pojazdu.
Zobacz: nowe samochody Peugeot
Warunki serwisowe obowiązują dla całej gamy Peugeot, z wyjątkiem modelu e-2008, który jest już objęty serwisem do 100.000 km. Pakiet jest dostępny przy zakupie umowy serwisowej wraz z samochodem lub do pierwszego roku. Każdy model ma własną cenę pakietu, na przykład trzy przeglądy serwisowe dla dowolnej wersji klasycznej Peugeot 208 (1.0, 1.6, 1.0 Turbo) kosztują zaledwie 530 reali brazylijskich (około 430 zł).
Program obejmuje również wdrożenie wyspecjalizowanej obsługi za pośrednictwem WhatsApp oraz pełną i bezpłatną pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zarówno w przypadku problemów elektrycznych, mechanicznych, jak i wypadków.
Zobacz: Testy samochodów Peugeot. Plusy, minusy, opinie, spalanie
W trakcie 3-letniego okresu gwarancyjnego usługa assistance Peugeot zapewnia wszystko, czego konsument może potrzebować w sytuacji awaryjnej, np. pojazd zastępczy, zakwaterowanie, bezpłatne holowanie do najbliższego dealera Peugeot lub, w przypadku samochodów elektrycznych, do najbliższej stacji ładowania, pomoc mechaniczną, alternatywny transport pojazdem zastępczym lub taksówką oraz usługę dyspozytorską. Plus inne korzyści i wyjątkowa przyjemność z jazdy, jaką może zaoferować tylko marka premium.
źródło: Peugeot
Najnowsze komentarze